Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهرستان پارس‌آباد گفت: طولانی شدن پروسه انتخاب شهردار برای شهر پرجمعیت پارس آباد یک نقص برای شوراهای شهر پارس آباد محسوب می‌شود.به گزارش بلاغ،حجت الاسلام سید احمد اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه پارس‌آباد با اشاره به اینکه هدف از بیان مشکلات از طریق تریبون نماز جمعه، تخریب مدیران نیست بلکه آگاه‌سازی آنان است، اظهار کرد: طولانی شدن پروسه انتخاب شهردار برای شهر پرجمعیت پارس آباد یک نقص برای شوراهای شهر پارس آباد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت ترافیک، سد معبر، ورودی‌های شهر، آسفالت معابر، مشکلات مسکن مهر شایسته شهرستان پارس‌آباد نیست و مسؤولان در خصوص پیگیری این وضعیت تلاش کنند.

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا شعار اعتقادی و همیشگی ملت ایران اسلامی است، بیان داشت: رمز موفقیت کشور،  مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

وی به شهادت دکتر مصطفی چمران در سال 1360 اشاره کرد و گفت: شهید چمران یکی از سرداران بزرگ و شجاع اسلام و فرزند انقلاب و یار و یاور امام خمینی(ره) بوده و الگویی برای تمام مسؤولان و مردم ایران اسلامی است.

احمدی در خصوص سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط فرزندان انقلاب، عنوان کرد: سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط فرزندان انقلاب،  اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در آنچه شما خواسته اید ، سراغ یکی از مشکلاتِ محله شهید مطهریِ پارس آباد میرویم که با پیگیری های خبری، حل شده...
معضلی که عبور اب زراعی از جلوی منازل ، بوی نامطبوع و تجمع حشرات ایجاد  کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حل مشکل محله شهید مطهریِ پارس آباد

 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • استایل بهاره خود را با کفش‌ زنانه مناسب تکمیل کنید
  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی