Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:11:42 GMT

منصوریان: چرا آرام هستیم؟ به نیازمان توجه می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۱۹۲۳

منصوریان: چرا آرام هستیم؟ به نیازمان توجه می‌کنیم

سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید که با توجه به نیازی که دارند در فصل نقل و انتقالات فعالیت کرده و به ریخت و پاش بیش از حد نمی‌پردازند.

به گزارش "ورزش سه"، از امروز کلاس مربیگری پیشرفته فوتبال ایران در آکادمی تیم‌های ملی شروع شد و بسیاری از مربیان نامدار لیگ ایران در آن شرکت کردند که علیرضا منصوریان یکی از آنها بود؛ سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در خصوص برگزاری این دوره کلاس‌های مربیگری گفت: این آخرین مرحله از کلاس‌های پرو لایسنس مربیگری است که تحت نظر بهترین مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود؛ با توجه به اینکه اعتقاد دارم در هر لحظه باید پیشرفت کنم و به دنبال افزایش دانش باشم، در این کلاس شرکت کردم و امیدوارم بتوانم در تغییر سطح فنی لیگ آینده تاثیر داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره فعالیت آرامی که در بازار نقل و انتقالات تابستانی دارند، گفت: به ریخت و پاش هیچ اعتقادی ندارم و با توجه به نیاز تیم در بازار به خرید بازیکن می‌پردازیم؛ اولویت ما حفظ بازیکنان فعلی است و بعد از آن با توجه به نقاط ضعفی که داریم به دنبال بازیکن می‌رویم؛ باشگاه ذوب‌آهن و سعید آذری به من اطمینان کردند و من هم به آن‌ها اطمینان دارم و به همین دلیل فشار زیادی به کادر مدیریتی وارد نمی‌کنم و مطمئن هستم بهترین شرایط را رقم می‌زنند. قبل از اینکه به تهران بیایم با آذری و مدیرعامل کارخانه جلسه داشتم و همه شرایط را با هم چک کردیم و در آینده خریدهای خوبی انجام می‌دهیم.

 

منصوریان در پاسخ به سوالی در مورد ایجاد تغییرات در کادر فنی خود گفت: من از کادرفنی خودم رضایت کافی را دارم؛ تا به اینجا که هیچ فردی به کادر اضافه نشده و اگر احتیاج داشته باشیم این کار را می‌کنیم؛ یکی از عوامل موفقیت من در ذوب‌آهن وجود این کادر فنی و مجید حاج رسولی‌ها کنارم بود؛ ایشان بازیکن سابق باشگاه ما است و به خاطر شخصیتی که دارد همه مثل پدر به او احترام می‌گذارند؛ مطمئن باشید در کنار ایشان به عنوان سرپرست و باقی نفرات در فصل نوزدهم مسیر پیشرفت را ادامه می‌دهیم.

 

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: در کنار این نفرات من از آقای آذری خواستم که جمشید رشیدی، مدیر آکادمی ذوب‌آهن را به عنوان مشاور فنی من به تیم اضافه کند؛ در تیم‌های استقلال و نفت تهران افراد با تجربه‌ای مثل نصرالله عبداللهی، بهتاش فریبا، میرشیبانی و رحیم ایرانیان کنار من بودند که توانستم نتایج خوبی بگیرم؛ حالا هم می‌خواهم این روند را در ذوب‌آهن ادامه دهم و با استفاده از تجربه این نفرات در آسیا پرچمدار خوبی برای ایران و در لیگ نماینده خوبی برای مردم عزیز اصفهان باشم.

 

علیرضا منصوریان (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • سورپرایز جذاب آب و هوایی برای اردیبهشت