Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@08:21:44 GMT

غلامپور: برای حضور در استقلال از دایی رخصت گرفتم

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۲۴۱۹

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد غلامپور روز پنج شنبه اظهار داشت: استقلال تیمی بزرگی در ایران و آسیاست و از اینکه توانستم دوباره به تیمی برگردم که سال‌های خوبی را در آن پشت سر گذاشته بودم خوشحال هستم.

وی افزود: بعد از اینکه پیشنهاد مربیگری استقلال را دریافت کردم با علی دایی صحبت و برای حضور در این تیم از وی رخصت گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همواره برای دایی احترام و ارزش زیادی قائل هستم.

غلامپور درباره انتقادات برخی از پیشکسوتان درباره حضور وی در استقلال خاطرنشان کرد: من به تک تک پیشکسوتان استقلال احترام می‌گذارم. آنها بزرگ و عزیز من هستند و هیچ جوابی برای انتقادات آنها ندارم.

مربی اسبق تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: استراماچونی یک مربی بزرگ است که در ایتالیا و لیگ معتبر کالچو مربیگری کرده و به طور حتم توانایی‌های فنی زیادی دارد که می‌تواند برای استقلال مثمر ثمر بوده و این تیم را به جایگاهی که شایسته نام بزرگش است برساند.

مربی جدید گلرهای استقلال در خصوص جدایی رحمتی از این تیم تاکید کرد: رحمتی یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال ایران است که برای استقلال زحمات زیادی کشیده و برای همیشه در اذهان هواداران باقی می‌ماند. او پیش از اینکه من به استقلال بیایم جدا و به پدیده پیوست.

غلامپور در پایان گفت: برای انتخاب دروازه بان دوم استقلال وسواس زیادی داریم، استقلال امسال در سه جام حضور دارد و باید گلری را به خدمت بگیریم که از نظر فنی هم سطح با سید حسین حسینی بوده و بتواند با وی رقابت کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال بهزاد غلامپور علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

کد خبر 6080024

دیگر خبرها

  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • (عکس) میزبانی علی دایی از قاتل استقلال
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی استقلال
  • مربی استقلال جریمه شد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد