Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی بسکتبال 3 به 3 بانوان کشورمان با 3 شکست و یک پیروزی، جام جهانی هلند را به پایان رساند.

آیرین آرتونیان، بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال بانوان ایران، در گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: بچه‌ها خیلی خوب در مسابقات 3 به 3 ظاهر می‌شوند اما به دلیل اینکه طی چند سال اخیر در حیطه مربیگری بسکتبال 5 نفره فعالیت کردم، سعی می‌کنم در زمینه‌های خارج از تخصص خودم نظر ندهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بچه‌ها زحمت می‌کشند و تمرینات خود را مداوم دنبال می‌کنند اما نباید انتظار داشت به این زودی نتیجه بگیرند. ابتدا باید امکانات و اردوهای ملی برای آن‌ها فراهم شود و بعد از آن عملکرد تیم ملی بانوان را زیر سوال ببریم.

آرتونیان عنوان کرد: سطح بسکتبال بانوان ایران نسبت به آن سال‌هایی که من فعالیت می‌کردم، بسیار بالا رفته است. تیم بانوان به اکثر تورنمنت‌های مهم اعزام می‌شود و پیشرفت بسیار قابل توجه‌ای داشتند.

بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال بانوان اظهار داشت: همه بازیکنان در مجموع بازی‌ها به صورت یکسان امتیاز کسب کردند، مثلا اگر یکی در بازی اول امتیاز بیشتری به دست آورده، در بازی بعدی بازیکن دیگر با کسب امتیاز بالا جبران کرده است.

آرتونیان در پایان گفت: باتوجه تلاش‌هایی که در حال حاضر فدراسیون جهت پیشرفت بانوان انجام می‌دهد، تیم ملی بسکتبال جای بسیاری برای رشد و ترقی دارد. بچه‌ها می‌توانند حتی به قهرمانی در آسیا فکر کنند و فقط مستلزم برنامه‌ریزی بسیار دقیقی است که باید انجام شود.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون بسکتبال تیم ملی بسکتبال بانوان بسکتبال 3 به 3 بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال لیگ غرب آسیا/ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان

تیم الریاضی لبنان پس از کسب پیروزی مقابل تیم ساجس لبنان به مرحله نهایی رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا صعود کرد و رقیب شهرداری گرگان شد.

براساس اعلام فدراسیون بسکتبال بازی اول مرحله نهایی پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه دربیروت لبنان برگزار می‌شود.

بازی دوم رقابت‌های فینال، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تهران سالن بسکتبال محمود مشحون برگزار خواهدشد.

در صورت نیاز برای سومین بازی، دو تیم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در بیروت لبنان با هم دیدار خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا/ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد