Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، جعفر بدری، رئیس‌کل دادگستری لرستان جمعه، سی‎ و یکم خرداد در سخنرانی پیش از خطبه‎های نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که از ابتدای پیروزی انقلاب انواع دشمنی‌ها از خارج و داخل با انقلاب شکل گرفت، اظهارکرد: در داخل عده‌ای از اشخاص کوتاه فکر که تحت‌تأثیر تفکرات القایی بودند شروع به توطئه علیه ملت ایران کردند و ترورهایی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که ما در حال حاضر با دو دشمن درگیر هستیم و در دو جبهه مشغول نبردیم، اضافه کرد: یکی جبهه دشمن خارجی است که نیروهای مسلح ایران و سپاه پاسداران و ارتش در آن آب‌های گرم خلیج فارس به جان‌فشانی و دفاع از مرزهای کشور اقدام می‌کنند؛ جبهه دیگر جبهه داخلی است، جبهه داخلی دشمنان نظام و انقلاب از زمان پیروزی انقلاب تاکنون فعالیت داشته است این در حالی‎است که شناخت دشمن خارجی آسان است اما شناخت دشمن در جبهه داخلی بسیار دشوار است.
رئیس‌کل دادگستری لرستان با اشاره به این‌که بیشترین ضربه را در طول این ۴۰ سال از جبهه داخلی خوردیم، کسانی‌که با ظاهر انقلابی و دین داری آمدند و بعد از فرصت‌ها استفاده کردند تا ضربه‌ای به نظام وارد کنند، ادامه داد: نمونه مصداق این حرکت را در سال ۶۰ ملاحظه کردیم که عده زیادی از خدمتگزاران نظام را به‌وسیله ترورها از دست دادیم.
وی با بیان این‌که جریان نفاق همیشه بوده و در هر شرایطی از صدر اسلام تاکنون وجود داشته و گاهی شناخت این جریان بسیار سخت است، تصریح کرد: در خط مقدم مبارزه با دشمن خارجی نیروهای مسلح قرار دارند و در خط مقدم مبارزه با جریان دشمن داخلی دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و قوه قضائیه قرار دارد.
رئیس‌کل دادگستری لرستان با تاکید بر این‌که قوه قضائیه تمام تلاش خود را می‌کند تا این جبهه را در داخل کشور معرفی کرده و جلوی پیشرفت این جریان خطرناک را بگیرد و چهره آن‌ها را به مردم معرفی کند، افزود: فضاسازی‌هایی علیه قوه قضائیه ممکن است صورت بگیرد اما بدانید قوه قضاییه و دادگستری در مقابل این فضاسازی‌ها عقب‌نشینی نخواهد کرد.
بدری با اشاره به این‌که یکی‌از این جریان‌های خطرناک جریان فسادی است که در دستگاه‌های دولتی شکل گرفته است و شناسایی آن نیاز به مهارت دارد، اضافه کرد: در ماه‌های اخیر تلاش بسیاری در استان کرده‌ایم، برخی از این جریان‌ها شناسایی و برای آن‌ها تشکیل پرونده شده است.
وی یادآور شد: امروز فساد در هر کشوری یکی‌از موانع اصلی توسعه و پیشرفت است. باید تمام تلاش را متمرکز کنیم تا این جریان فساد را شناسایی و قلع و قمع کنیم.
رئیس‌کل دادگستری لرستان با تاکید بر این‌که موفقیت‌های زیادی در شناسایی جریان فساد در لرستان و برخورد با آن‌ها داشته‌ایم، افزود: الان هم نمونه‌ها و مصدایقی داریم که با کمک دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برخی از جریان‌ها را شناسایی و پرونده تشکیل شده و عده‌ای را هم بازداشت کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی رئیس کل دادگستری لرستان قوه قضائیه فساد اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انتخاباتی حجاریان!

اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند.

سرویس سیاست مشرق- بررسی توئیت اخیر سعید حجاریان نشان می دهد اصلاح طلبان ساختاری و رادیکال در حال برنامه ریزی برای انتخابات ۱۴۰۴ در بستری از پروژه های سیاسی می باشند.

حجاریان طی توئیتی نوشت: دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت؛ مسئله نرخ بنزین، «نور» حجاب و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند. تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر بار شیشه و دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.

بررسی این توئیت اما نشان می دهد که؛

الف- اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند. ادعای افزایش نرخ بنزین عملا علی رغم تکذیب های مکرر آن توسط مسئولین به معنای تلاش برای تولید هراس در دهک های مختلف جامعه و به منظور تحریک جامعه اعتراضی بوده و برجسته سازی مساله طرح نور نیز در چارچوب کانونی سازی مساله آزادی های سیاسی- فرهنگی و تلاش برای بازنمایی ایجاد محدودیت ها معنا می یابد.

ب- اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای القای عدم دستاورد دولت سیزدهم و بدون اشاره به دستاوردهای آن، آنهم پس از میراث و آوار به یادگار مانده از دولت مورد ائتلاف اصلاح طلبان می کوشند تا از یک دوره ای شدن دولت رئیسی سخن به میان بیاورند.

به موازات این توئیت سعید حجاریان اما باید اشاره داشت که آنان طی هفته ها و ماه های گذشته کنش های انتخاباتی خود را آغاز کرده و تولید مساله در برابر دولت و نیز تلاش برای بازنمایی مبتنی بر نزاع در جبهه اصولگرایی را دنبال نمایند.

دیگر خبرها

  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی