Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز اورژانس مازندران، یکی از این حوادث رانندگی ساعت حوالی ۱۷ بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو در کمربندی هزار سنگر آمل به سمت محمود آباد و در ورودی روستای کمانگرکلا رخ داد.

کمربندی هزارسنگر به جاده هراز منتهی می‌شود و مهم‌ترین نقطه ورودی و خروجی به این محور پرترافیک محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش اورژانس در این حادثه چهار نفر شامل ۲ زن و ۲ مرد در دم جان باختند و یک زن و یک مرد هم زخمی شدند که به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل انتقال یافتند.

حادثه دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در منطقه چلاو جاده هراز رخ داد که بر اساس گزارش اورژانس مازندران در این حادثه هم یک مرد ۳۲ ساله در دم فوت کرد و سه مصدوم دیگر به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل اعزام شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصادف جاده هراز ۲ سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، امید براتی در گفتگوی خبر سیمای کیش، با اشاره به آماده باش بیمارستان برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی از ۲۰ اسفند پارسال، گفت: در این مدت هزار و پانصد مراجعه کننده برای بهره مندی از خدمات پزشکی و درمانی به بیمارستان مراجعه کرده اند.

وی افزود: ۲۲۹ ماموریت اورژانس از ابتدای طرح نوروزی ثبت شده و از این تعداد ۸۲ ماموریت اورژانس تصادف در کیش بوده است.

براتی از گردشگران خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کیش، نسبت به استفاده از وسایل نقلیه موتوری و خودرویی اقدام کنند.

رئیس بیمارستان کیش، خاطرنشان کرد: ۷۰ تصادف موتورشارژی، ۱۲ تصادف خودرو سواری بدون فوتی، ۲۷ حادثه سقوط از موتور شارژی، ۴ حادثه سقوط از دوچرخه، ۲۵ حادثه سقوط از ارتفاع، ۱ حادثه برق گرفتگی و چهار عملیات اورژانس مسمومیت دارویی از مهمترین عملیات‌های اورژانس در این مدت بوده است.

وی، گفت: ۳۰ پزشک مقیم در تخصص‌های مورد نیاز بیمارستان مشغول خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان هستند و براساس برنامه ریزی، پزشکان فوق تخصص و متخصص نیز برای معاینه بیماران به جزیره کیش سفر می‌کنند.

براتی افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان تعطیلات نوروزی کمبود دارویی نخواهیم داشت.

وی گفت: با گسترش بخش تزریقات، در ۲۴ ساعت شبانه روز دو مسئول به مراجعه کنندگان خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس بیمارستان کیش گفت: موسسه خیریه سلامت بیمارستان تشکیل شده و در یک ماه گذشته بیش از ۵۰ میلیون تومان برای تخفیف هزینه‌های درمان بیماران کمک شده است.

براتی افزود: تعدادی از خیران موسسه خیریه سلامت برای بازسازی اتاق عمل و تامین ملزومات بیمارستانی نیز اعلام آمادگی کرده اند.

دیگر خبرها

  • علت تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته / علت چه بود؟
  • ۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • مراجعه ۱۵۰۰ نفر به بیمارستان جزیره کیش در تعطیلات نوروزی
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان