Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:48:04 GMT

کوروش زارعی سرکرده داعشی می شود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۳۶۳۷

کوروش زارعی سرکرده داعشی می شود

یک بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما با اشاره به سه فیلم آماده اکران خود، گفت: در «وقتی آفتاب طلوع می کند» برخلاف فیلم «امپراطور جهنم» نقشی مثبت دارم و در قالب یک مسیحی انقلابی، ظاهر شده ام.

خبرگزاری شبستان، سرویس فرهنگی، مریم داوری: «کوروش زارعی» از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون است که بازیگری را از تئاتر آغار کرد و زمانی که 13 سال داشت به طور جدی تئاتر کار می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی با سریال« غروب بی پایان» در سال 1381  وارد تلویزیون شد و با بازی در نقش لاوی در سریال حضرت یوسف بیشتر شناخته شد. وی همچنین تئاترهای بسیاری را در داخل و خارج کشور به صحنه برده است. در سال 2000 میلادی نمایش آیینه را در فستیوال جاده ابریشم اجرا کرد که مورد استقبال مخاطبان آلمانی قرار گرفت و در ایام محرم و صفر سال گذشته نمایشی با عنوان «خورشید از حلب طلوع می کند» را با 60 بازیگر نام آشنای سوری در حلب و دمشق به صحنه برد. وی هم اکنون مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری نیز هست. به منظور اطلاع از فعالیت های این هنرمند گفتگویی با ایشان ترتیب دادیم که بدین شرح است:

 

در حال حاضر چه کارهای در سینما دارید؟

سه فیلم سینمایی آماده اکران دارم. که دو فیلم آماده است و دیگری دارد مراحل فنی ش انجام می شود. فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» به نویسندگی و کارگردانی «پرویز شیخ طادی» و تهیه کنندگی «محمد خزاعی» با موضوع داعش آماده اکران است. در فیلمی با نام« دوچ »بازی کردم که در ژانر کودک و نوجوان است. فیلم دوچ به کارگردانی امیر مشهدی عباس، آماده اکران است. آخرین فیلم سینمایی که سال گذشته کار کردم ، فیلم« وقتی آفتاب طلوع می کند» است . این فیلم به کارگردانی  سید سجاد موسوی است که در حال حاضر مراحل فنی آن دارد طی می شود. فیلم «وقتی آفتاب طلوع می کند» متقاضی برای چند فستیوال خارجی شده است و قرار است بعد از انجام کارهای لازم به جشنواره جهانی ارسال شود.

 

آیا در این سه فیلم اخیری که بازی کردید، نقش خاص و تجربه متفاوتی داشتید؟

در هر سه کار« امپراطور جهنم»، «دوچ» و « وقتی آفتاب طلوع می کند» تجربه این چنینی نداشتم یعنی در هر کدام از این کارها تجربه خاص و نقشی متفاوت داشتم. دوچ اولین فیلمی است که بنده در ژانر کودک و نوجوان بازی کردم.

 

توضیحی در مورد نقش خود در فیلم «دوچ» می دهید؟

 در این فیلم نقش یک معلم روستایی را بازی می کنم و برایم تجربه جدیدی بود. در این فیلم در کنار خانم ها ثریا قاسمی و شیوا خسرو مهر و آقایان سروش جمشیدی و کوروش سلیمانی بازی کردم.

 

 

موضوع «امپراطور جهنم» چیست و شما  چه نقشی در این فیلم دارید؟

نقشم در امپراطور جهنم را  قبلا در کارهای تاریخی تئاترم و در فیلم سینمایی رستاخیز به نوعی تجربه کردم. داستان در فیلم رستاخیز در عهد قدیم در سال 61 هجری و در امپراطور جهنم در سال 2018 و عصر جدید اتفاق می افتد . در امپراطور جهنم نقش سرکرده داعشی ها را بازی کردم. تلاش کردم که چهره پلید داعش را به بهترین شکل به نمایش بگذارم. در فیلم امپراطور جهنم برای نخستین بار افتخار بازی در کنار استاد آقای علی نصیریان را داشتم. آقایان سعید رام و علیرام نورایی و خانم صبا کمالی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

در فیلم «وقتی آفتاب طلوع می کند» چه نقشی ایفا کردید؟

در فیلم سینمایی «وقتی آفتاب طلوع می کند» یک نقش کاملا متفاوت داشتم. در این فیلم نقشی مثبت دارم و نقش یک مرد مسیحی را بازی می کم که خودش جزو انقلابیون است و پسرش در این مسیر گم و گور شده است و پدر سالهاست که به دنبال پسر می گردد. در واقع در فیلم« وقتی آفتاب طلوع می کند» برای اولین بار نقش اول یک فیلم را بازی کردم و نقش کاملا متفاوت با نقشهای قبلی م بود . منتظر هستیم این فیلم اکران شود و ببینیم که نتیجه کار چه در آمده است.

 

در عرصه تئاتر و تلویزیون چه کارهایی دارید؟

فعلا در زمینه تئاتر به عنوان کارگردان کاری در دست ندارم و پیشنهادی هم برای بازی ندارم.همچنین در حال حاضر پیشنهادی برای بازی در سریال و فیلم تلویزیونی نداشتم.

 

امسال چه برنامه ای برای مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری دارید؟

مشغول هستیم با مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی و داریم برنامه ریزی می کنیم و کارهای مرکز را پیش می بریم. امیدواریم و تلاش می کنیم که در سال 98 در عرصه های جدید ، کارهای جدید برای مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری داشته باشیم.

 

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس نماز جمعه خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه شیراز خبرگزاری شبستان اوقات فراغت اردبیل استان بوشهر امپراطور جهنم دوچ مریم داوری کوروش زارعی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از تداوم بارندگی‌ها تا صبح جمعه در استان خبر داد و گفت: هوا نیز سردتر خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فاطمه زارعی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس خروجی مدل‌های پیشتیبابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گردوخاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش‌ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود. در 24 ساعت گذشته سربیشه با 7 درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با 35 درجه سلسیوس گرمترین شهر استان بوده است.

زارعی بیان کرد : تغییرات دمایی در مرکز استان بین 26 درجه سلسیوس و 11 درجه سلسیوس بوده است. دمای هوا تا صبح جمعه نیز روند کاهشی داشته و هوا سردتر خواهد شد.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • عکس دیده نشده از سرکرده جیش الظلم درکنار سرکرده جیش الشیطان
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟