Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده رقابت‌های لیگ بسکتبال نوجوانان استان قم روز جمعه در قم بسته شد و تیم بسکتبال ستارگان توانست با پیروزی بر مهرام در دیدار نهایی عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کند و روی سکوی نخست این مسابقات قرار گیرد.

تیم‌های بسکتبال ستارگان و مهرام دیدار پایانی را در حضور جمعی از علاقمندان، خانواده‌ها و پیشکسوتان بسکتبال در سالن شهید رضاییان قم برگزار کردند که در این مسابقه تیم ستارگان توانست ۶۸ بر ۵۴ حریف خود را شکست دهد و قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم ستارگان در این مسابقه از همان کوارتر نخست فاصله را با تیم مهرام افزایش داد و بازگشت مهرام به بازی از کوارتر دوم، برای جبران فاصله بی نتیجه بود. مهرام در مقاطعی از مسابقه خود را به تیم ستارگان نزدیک می‌کرد و حتی در مقاطعی از بازی حس می‌شد که مهرام توانایی رسیدن به حریف را دارد اما ستارگان با مدیریت مسابقه به هدف خود رسید.

جذابیت و سطح کیفی بالای این مسابقه در سطح اول رده سنی نوجوانان استان قم امیدبخش‌ترین اتفاق در فینال بود. تیم بسکتبال قم در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور چند هفته قبل توانست خود را به جمع ۸ تیم برتر کشور برساند و سطح فنی فینال گویای این بود که موفقیت‌های اخیر بسکتبال پایه قم اتفاقی نبوده است.

پیش از برگزاری دیدار فینال، مسابقه رده بندی لیگ نوجوانان برگزار شد که تیم بسکتبال رضاییان ۶۱ بر ۵۴ پویان را برد و به مقام سوم رسید. در مراسم پایانی این مسابقات مرتضی سخایی رئیس فدراسیون بسکتبال و جمعی از مسئولان و پیشکسوتان این رشته ورزشی حضور داشتند و مدال بازیکنان تیم‌های برتر را بر گردن آنها آویختند.

کد خبر 4647184

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال قم هیئت بسکتبال استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السد که محمدامین حزباوی را در لیست بازیکنان خود می‌بیند، از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه الثمامه دوحه مقابل تیم رده نُهمی الاهلی قرار می‌گیرد.

محمدامین حزباوی که در دیدار حساس هفته گذشته لیگ ستارگان قطر حضور ثابت در ترکیب السد مقابل الدحیل داشت و در روز شکست تیمش نمایش خوبی ارائه کرده بود، امشب هم بین 11 نفر اصلی برابر الاهلی حاضر است.

ملی پوش ایرانی السد که در 17 بازی از 19 مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر به میدان رفته و در دیدار رفت مقابل الاهلی گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، امشب هم امیدوار به درخشش در بازی برگشت است.

تیم فوتبال السد با 13 پیروزی، چهار مساوی و دو شکست در این فصل 43 امتیازی و تیم صدرنشین لیگ ستارگان قطر است که فاصله دو امتیازی با الغرافه رده دومی دارد.

یاران حزباوی در صورت پیروزی در مسابقه امشب مقابل الاهلی، فاصله 5 امتیازی با تیم دوم جدول پیدا می‌کنند و با توجه به دو بازیِ باقی مانده در لیگ ستارگان قطر شانس بالایی برای قهرمانی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • گام بلند تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • گام بلند شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد