Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، دوره کوتاه‌مدت آمادگی برای حضور موفق در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کشور، توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش: استخدام در آموزش و پرورش از دو طریق امکان پذیر می‌باشد ، طریقه نخست آن، شرکت در کنکور سراسری و انتخاب دانشگاه فرهنگیان برای ادامه تحصیل در دوره کارشناسی پیوسته و طریقه دوم آن به این نحو است که مطابق با ماده 28 اساس‌نامه دانشگاه فرهنگیان، متقاضیان ورود به آموزش و پرورش باید در آزمون استخدامی که تیرماه هر سال برگزار می‌شود، شرکت نمایند که شرط ثبت‌نام در این آزمون داشتن مدرک کارشناسی و پایان‌خدمت برای برادران می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای تفاهم‌نامه‌های فی‌مابین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، وزارت آموزش و پروش و دانشگاه فرهنگیان، مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه‌های علمیه، تأسیس و فعالیت خود را در جهت زمینه‌سازی حضور بیشتر طلاب در آموزش و پرورش آغاز کرده است.

به همین منظور و با توجه به در پیش بودن زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کشور، مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه‌های علمیه دوره کوتاه‌مدت آمادگی برای حضور موفق در این آزمون، برگزار می‌نماید.

یادآور می شود: «دارا بودن حداقل مدرک سطح دو حوزه»، «دارا بودن کارت پایان‌خدمت یا کارت معافیت از دوره ضرورت (مخصوص برادران)» و «تکمیل فرم ثبت‌نام در سایت مبلغان» از شرایط  شرکت در این دوره می باشد.

علاقمندان جهت تکمیل فرم ثبت نام به این صفحه وارد شده و جهت اطلاع از عناوین دوره و زمان ثبت‌نام به کانال‌های سروش به آدرس sapp.ir/mobalegh_moalem و ایتا به آدرس eitaa.com/mobalegh_moalem مراجعه نمایند.

همچنین علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02532940754 از ساعت 13- 18 (برادران) و شماره 02532144345 از ساعت 10 الی 13 (خواهران) تماس حاصل فرمایند.

حوزه نیوز

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمامی ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،کرمی گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان در حوزه گردشگری باید بتوانیم خدمات رسانی و سرویس دهی خوبی به مسافران داشته باشیم.
محمد کرمی تاکید کرد: باید همه ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی پای کار بیایند.
استاندارسیستان و بلوچستان تصریح کرد: راه اندازی راه آهن زاهدان- چابهار تاثیر زیادی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای خواهد داشت و با جدیت این مهم را پیگیری خواهیم کرد.
وی اذعان کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد و باید با جدیت موضوعات این حوزه را دنبال کرده و مردم را مشارکت دهیم.
کرمی خاطرنشان کرد: محور اصلی پیشرفت استان نهاد آموزش و پرورش است بنابراین باید همه مجموعه‌ها باید به یاری این نهاد بیایند.

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • آمادگی تمامی ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • آمادگی اوقاف استان زنجان برای تحقق شعار سال در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • تمدید مهلت ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • آمادگی حرم مطهر رضوی (ع) برای برگزاری جشن میلاد امام مجتبی (ع)