Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:40:57 GMT

گل محمدی به همراه ۲ مربی خارجی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۴۶۱۳

گل محمدی به همراه ۲ مربی خارجی در پرسپولیس

پس از جدایی «برانکو ایوانکوویچ» از سرمربیگری پرسپولیس گزینه‌های مختلفی به عنوان جانشینان وی مطرح شدند. در این بین شانس «یحیی گل محمدی» بیش از سایر نفرات به نظر می‌رسد.

یک منبع آگاه روز شنبه با اعلام این موضوع به ایرنا گفت: گزینه اول پرسپولیس گل محمدی است و صحبت‌های مقدماتی نیز صورت گرفته است. تنها مشکل برای پرسپولیسی شدن گل محمدی موافقت مالک باشگاه شهرخودرو است که امیدوارم تا فردا (یکشنبه) این اتفاق رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است دو مربی صربستانی به کادر فنی گل محمدی اضافه شود. این مربی به عنوان بدنساز و دستیار اول به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهند شد.

البته گفته می‌شود گل محمدی روی «آندره پانادیچ» دستیار سابق برانکو در پرسپولیس برای حضور در کادر فنی تاکید دارد.

گل محمدی البته به حضور «کریم باقری» و یک مربی دیگر ایرانی نیز در کادر فنی خود تاکید زیادی دارد که از «ادموند بزیک» به عنوان دستیار سوم و آنالیزور نامبرده می‌شود.

همچنین «داود فنایی» به عنوان مربی دروازه بان های پرسپولیس در صورت حضور گل محمدی به عنوان سرمربی کار خود را آغاز خواهد کرد.

از نکات قابل توجه در مذاکرات پرسپولیس و گل محمدی گرفتن لیست بازیکنان مد نظر این مربی است. البته گفته می‌شود گل محمدی تعدادی از بازیکنان مد نظر خود را به صورت شفاهی اعلام کرده و مقرر شده در صورت توافق مسئولان باشگاه پرسپولیس با مالک باشگاه شهر خودرو برای این انتقال او لیست بازیکنان مد نظر خود را به صورت مکتوب به مدیران پرسپولیس اعلام کند.

در این مذاکرات مقرر شد در صورتی که «بشار رسن» بازیکن عراقی حاضر به ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس نباشد، «فرشاد احمدزاده» جایگزین وی شود. بشار رسن از سپاهان اصفهان و یک باشگاه قطری پیشنهاد دارد.

گل محمدی نیز مانند برانکو به حضور «مهدی طارمی» در پرسپولیس تاکید زیادی دارد و شنیده‌ها حاکی از آن است که مذاکرات مسئولان پرسپولیس با این مهاجم ملی پوش مثبت بوده و به زودی شاهد امضا قرارداد خواهیم بود.

همچنین یکی دیگر از بازیکنان مد نظر مدیران پرسپولیس که یحیی گل محمدی روی او نظر مثبتی دارد «محمدحسین کنعانی زادگان» است و شنیده می‌شود او نیز با مدیران پرسپولیس مذاکرات مثبتی داشته است.

این منبع آگاه اعلام کرد تکلیف مذاکره گل محمدی و پرسپولیس تا فردا (یکشنبه) به صورت رسمی مشخص خواهد شد اما امیدوار است که مالک باشگاه شهر خودرو تا امروز رضایت خود را برای حضور این مربی در پرسپولیس اعلام کند.

تمرینات پدیده قرار است از امروز به صورت رسمی در مشهد آغاز شود و باید دید که گل محمدی امروز در این تمرینات حاضر خواهد شد یا خیر.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند

تیم ملی هاکی سالنی بانوان برای اولین بار با حضور یک سرمربی چینی - آمریکایی جهت شرکت در مسابقات آسیایی به تایلند می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا از ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشورمان برای شرکت در این مسابقات از امروز (سه‌شنبه چهارم اردیبهشت) اردوی آمادگی خود را زیر نظر جون کنت ول، سرمربی چینی - آمریکایی در سالن هاکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آغاز خواهند کرد.

این اردو تا ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، سپس تیم برای شرکت در مسابقات آسیایی عازم تایلند می‌شود.

این مسابقات انتخابی جام جهانی است و تیم بانوان برای اولین‌بار در تاریخ هاکی با حضور یک مربی خارجی در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

به منظور آماده‌سازی تیم بانوان برای شرکت در مسابقات آسیایی، فدراسیون هاکی در حال رایزنی برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان است.

هم‌چنین مسابقات هاکی سالنی مردان آسیا نیز برای کسب مجوز جام جهانی، یکم تا پنجم خرداد به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!