Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:59:30 GMT

کشف ۱۴۶ کیلو گرم مواد مخدر در گچساران

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۴۶۵۳

کشف ۱۴۶ کیلو گرم مواد مخدر در گچساران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  فرمانده انتظامی گچساران گفت: این میزان مواد مخدر در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در نقاط مختلف این شهرستان ودر مسیر های ارتباطی کشف و ضبط شد.

سرهنگ سیدمحمد موسوی با بیان اینکه در این رابطه 3 باند نیز متلاشی شد افزود: 20 قاچاقچی و 200خرده فروش و معتاد نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین در این رابطه 45 دستگاه خودروی سبک و سنگین در رابطه با حمل و توزیع مواد مخدر متوقف و روانه پارکینگ شد.

انتهای پیام/د

کشف ۱۴۶ کیلو گرم مواد مخدر در گچساران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد جمالو معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در نشست جشنواره شعر نفس پاک با بیان اینکه ایران مبارزه قاطعی با مواد مخدر دارد و رکورد کشف مواد را در دو سال گذشته شکسته است، گفت: امیدواریم این جشنواره گام اولیه و محکمی برای پیشگیری داشته باشد، البته انتظار نداریم با برگزاری یک جشنواره به نتیجه کامل برسیم، اما پیشگیری و ادامه دار بودن چنین برنامه‌ای هدف ماست.

وی افزود: هفته اول تیر همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، مراسم اختتامیه جشنواره شعر نفس پاک با معرفی آثار برتر برگزار می‌شود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در جشنواره شعر نفس پاک نمی‌خواهیم تصویر سیاهی بازنمایی کنیم و هدف ما اثرگذاری در جامعه است تا جوانان از طریق شنیده‌ها با آموزش و پیشگیر آشنا شوند.

ستاد مبارزه با مواد مخدر با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نظر دارد برخی از آثار برتر این جشنواره را در سطح شهر معرفی کند.

همچنین علاقمندان برای شرکت در جشنواره شعر نفس پاک تا ۱۵ خرداد فرصت دارند تا آثار خود را از طریق پیام رسان‌های داخلی ایتا، بله، سروش و روبیکا به شماره ۰۹۱۲۳۵۴۹۷۸۴ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.music.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • ۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد