Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سامانه سوم خرداد جلوه‌ای از به زیر کشانیدن عقاب بلند پروازی‌های آمریکا در منطقه و جهان بود. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بامداد روز 30 خرداد ماه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین امریکایی (RQ4) که وارد فضای جمهوری اسلامی ایران شده بود، توسط سامانه پدافند هوایی سوم خرداد مورد اصابت قرار گرفت و سرنگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدافند هوایی کشور بعد از چندبار اخطار به این هواپیما نهایتاً با هدایت یک فروند موشک از سامانه سوم خرداد آن را سرنگون کرد. سامانه موشکی سوم خرداد یکی از مشهورترین سامانه‌های پدافندی ساخت ایران است که از موشک‌های طائر، صیاد و سوم خرداد بهره می‌برد. این سامانه، هواپیمای فوق را پس از رهگیری، در ارتفاع 52 هزار پایی مورد اصابت قرار داده است.

سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به موفقیت سامانه موشکی سوم خرداد در این جریان گفت: ما با تکیه بر فرهنگ سوم خردادها (فرهنگ جهاد، مقاومت، پیروزی) آمریکا را به زیر می‌کشانیم؛ البته سامانه سوم خرداد امروز جلوه‌ای از به زیر کشانیدن عقاب بلند پروازی‌های آمریکا در منطقه و جهان بود.

پهپاد آمریکایی در دام سامانه پدافندی ایرانی/ اولین شکار در کارنامه "سوم خرداد"

وی افزود: با توجه به نقش عقاب بر روی پرچم آمریکا این حادثه را(سقوط پهباد گلوبال... که به معنای عقاب بلند پرواز است آن هم درکنار کوه مبارک)حادثه مبارکی دانسته و به فال نیک می‌گیریم. در سقوط نظام مستکبر آمریکا، آنگونه که ناصر خسرو می‌گوید: «روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خاست و...».

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دفاع مقدس کمیته جستجوی مفقودین سردار باقرزاده

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس کمیته جستجوی مفقودین سردار باقرزاده دفاع مقدس کمیته جستجوی مفقودین سردار باقرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است

عصر ایران - به گزارش عصرایران، محمدیان با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکردهای جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: بنابر قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصوبات مختلف نهادهای بالادستی از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در فضاهای حقیقی و مجازی، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌گستران، شبکه‌ نمایش خانگی و سایر بسترهای نوین تبلیغاتی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

او در ادامه گفت: این دفتر برنامه‌هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل‌های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد.

محمدیان، با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم طی سال‌های گذشته و آمادگی این دفتر برای انجام وظایف و تکالیف قانونی محوله را در این زمینه فراهم کرده و به موجب قانون، وظایف و تکالیف محوله بر انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی و توسعه روزافزون کمی و کیفی تبلیغات کشور اعلام آمادگی کرد و از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف خواست رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را همچون گذشته، سرلوحه کار خود قرار دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: VOD انقلابی در حوزه تصویر است VOD(سند) سهمیه‌بندی شد

دیگر خبرها

  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز
  • شکار ماهرانه ماهی توسط عقاب تیزچنگال (فیلم)
  • نمونه ایرانی پدافند ضدهوایی بوک روسی در ایران/ عکس
  • این پدافند ضدهوایی ایران مشابه بوک روسی است/ عکس
  • وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • دانستنی های شگفت انگیز از عقاب ها که تا به حال نشنیده اید (فیلم)
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد