Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد,  علیرضا نقوی، شهردار میبد با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان در ۴ سالن برگزار شد گفت: شهرستان میبد در سالن اصلی نقش جهان حضور داشت و شهرداری میبد این افتخار را داشت که با هدف معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و صنایع دستی شهرستان میبد در این نمایشگاه حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نقوی افزود: هدف غایی این است که از مسیر گردشگری شهرستان میبد را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که شهرستان میبد در حوزه گردشگری حرفی برای گفتن دارد؛ بتوان آن را برای همه گردشگران داخلی و خارجی معرفی کند تاثیر بسیار زیادی را در حوزه ارائه بهتر خدمات مدیریت شهری و اقتصادشهر و دیگر مزیت‌ها را درپی خواهد داشت.

این نمایشگاه که یک روز آن به روز میبد نامگذاری شده بود؛ مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفت.

سخنرانان در همایش روز میبد، تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی، جلوگیری از تخریب ابنیه‌های تاریخی و رویکرد انسان محوری را بهترین راه برای خدمت به جامعه خواندند و گفتند: شهرداری باید با رویکرد فاخر، به عناصر فرهنگی که مردم لازم دارند توجه داشته و شهرستان میبد را به یک جهان شهر تبدیل کند

گفتنی است؛ این نمایشگاه که در فضایی به وسعت ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با ۳۶۰ غرفه درمحل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد؛ فعالان میراث فرهنگی، آژانس‌های مسافرتی، مجتمع‌های گردشگری و تفریحی و تولیدکنندگان صنایع دستی از ۳۱ استان کشور درآن شرکت دارند.

انتهای پیام/ص

میبد در نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر

حسن برقی رئیس میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بابلسر گفت: نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی با ۶۰ غرفه تا ۱۵ فروردین در این شهرستان دایر است.

او افزود: پارکینگ‌های ساحلی شهرستان بیشترین حجم گردشگران و مسافران را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بابلسر در خصوص حضور مسافران به امامزاده‌های شهرستان، گفت: با توجه به تقارن تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان امامزاده‌های بابلسر آمار بازدیدکننده قابل توجهی دارد.

او به برپایی ۲نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در شهرستان اشاره کرد و افزود: ۲ نمایشگاه در هتل میزبان و ساحل بابلسر برپا شد که نمایشگاه ساحلی از اول تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری دایر خواهد بود.

برقی ادامه داد: نمایشگاه ساحلی بابلسر دارای ۶۰ غرفه صنایع‌دستی است و هنرمندان و صنعت‌گران سراسر استان‌های کشور در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بابلسر از برپایی ۲ نوروزگاه نوروزی در بابلسر و هادی شهر در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: نوروزگاه شهید آیت الله عباس سلیمانی در بابسر و نوروزگاه آیت الله روحانی در هادی‌شهر به گردشگران و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند

او در خصوص نظارت در تنظیم بازار و تاسیسات گردشگری، افزود: در بازدید‌های نظارتی و مشترک شهرستان انجام شد ۳ نانوایی به دلیل گران‌فروشی پلمپ شد و در موارد دیگر با تذکر لسانی حل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • حضور فعال حوزویان و استقبال مردم در نمایشگاه قرآن
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن