Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

پیروز قربانی کاپیتان سابق تیم استقلال در روزهای گذشته به دعوت مدیرعامل آبی‌ها پای میز مذاکره نشست تا بعد از توافق با این تیم یکی از دستیاران استراماچونی باشد.

باشگاه استقلال قربانی را به صورت رسمی بعنوان دستیار استراماچونی معرفی نکرد، اما حضور وی روی صندلی اسم دار و در کنار دستیاران خارجی در مراسم معارفه سرمربی، نوعی رسمیت بخشیدن به حضور وی در کادر فنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی در حالی که قبل و بعد از مراسم معارفه و فردای آن روز در یک برنامه زنده تلویزیونی با هیجان از حضور در استقلال و مسائل مربوط به آن صحبت کرد، غروب روز جمعه از این کار انصراف داد و دلیل آن را عدم اعتقاد استراماچونی به مربی تکنیکال ایرانی عنوان کرد.

استراماچونی اعلام کرده بود در کادرش تنها به یک مربی دروازه‌بانی و یک آنالیزور ایرانی نیاز دارد و این موضوع به زعم قربانی عدم اعتقاد وی به مربی تکنیکال بود.

قربانی در همین ارتباط با مدیران استقلال ارتباط می گیرد که یکی از مدیران می گوید قدری صبر کند تا این موضوع را برای استراماچونی جا بیندازد و مدیر دیگری به او پیشنهاد سرپرستی تیم را به جای حضور در کادر فنی می دهد.

این باعث شد تا قربانی تصمیم نهایی خود را بابت انصراف از حضور در کادر فنی استقلال اعلام کند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: پیروز قربانی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی

تیم استقلال امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

 جواد نکونام در این بازی از چند بازیکن جوان و زیر ۲۳ سال خود استفاده کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند