Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاج با ارسال نامه ای به استاندارهای استان تیم هایی که در لیگ برتر حضور دارند، خواستار مجهز کردن ورزشگاهها شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به استاندارهای استان تیم های که در لیگ برتر حضور دارند، خواستار مجهز کردن ورزشگاهها شد

 

«مهدی تاج » با ارسال نامه ای به استاندارهای اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان، خوزستان، بوشهر، تهران و خراسان رضوی در خصوص آماده کردن شرایط ورزشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فصل آینده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است:

 

سازمان لیگ در راستای اجرای منویات و مصوبات شورای امنیت کشور و همچنین قوانین صدور مجوز حرفه ای AFC، در نظر دارد در فصل پیش رو لیگ برتر فوتبال از برگزاری مسابات در استادیوم هایی که فاقد استانداردهای اولیه ایمنی و امنیتی اعم از (استادیوم های فاقد بلیت فروشی الکترونیکی، شماره گذاری صندلی، دوربین های مداربسته و خدمات رفاهی تماشاگران) می باشند، خودداری و باشگاههای لیگ برتری استان متبوع می بایست تا تیرماه سال جرای نسبت به رفع درخواست های شورای محترم امنیت کشور اقدام کنند.

 

بدیهی است در غیر این صورت باشگاهها ملزم به معرفی استادیوم ثالث با امکانات مشروحه فوق در آن استان و یا استان های همجوار بوده و از سازمان لیگ فوتبال مجوز برگزاری مسابقه اخذ کنند.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مجلس خطبه نماز جمعه بیرجند خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان کانون های مساجد شبستان بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی استانداری ها تاج فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و 6 ماه زندان

به گزارش همشهری آنلاین شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود

کد خبر 840963 برچسب‌ها لالیگا اسپانیا ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و 6 ماه زندان
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!