Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حامد آزمایش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امسال مؤسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد برای جمع‌آوری زکات فطریه در سطح استان مجوز دبیرخانه زکات را دریافت کردند، اظهار کرد: براساس آمارهای دریافتی امسال هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطریه از سوی مردم گیلان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، افزود: این مبلغ به صورت نقدی و غیرنقدی از طریق هزار و ۷۹۰ پایگاه ثابت و سیار در استان گیلان جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره زکات کمیته امداد گیلان در ادامه با اشاره به راه اندازی شورای زکات در سطح روستاهای استان گیلان، گفت: هزار و ۷۵ روستا در قالب شورای زکات استان فعال هستند و زکات جمع اوری شده در میان نیازمندان همان روستا توزیع می شود.

وی با بیان اینکه برخی از مردم نیکوکار به دلایلی نتوانستند در پایگاه‌های کمیته امداد حضور داشته باشند، تصریح کرد: این افراد از طریق شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۱# نسبت به پرداخت زکات فطریه خود برای کمک به نیازمندان اقدام کردند.

کد خبر 4647614

منبع: مهر

کلیدواژه: زکات فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، داوود منظور ظهر پنجشنبه در شورای اداری دامغان به میزبانی فرماندار در قالب سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان از پیگیری بهتر شدن وضعیت معیشت کارکنان دولت خبر داد و ابراز کرد: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری رقم خورده است.

وی با بیان اینکه در کنار رشد میزان دریافتی حقوق‌ها، مضافاتی مانند عائله، رفاهی و … کارمندان نیز رشد خوبی کرده است، افزود: در ارتباط با حقوق و دستمزد کارمندان اتفاقات خوبی در کشورمان رخ داده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه تلاش شده تا تورم کاهش یابد، گفت: برنامه دولت در سال جاری تلاش مضاعف برای پایین آوردن تورم و رفاه مردم است.

منظور با بیان اینکه دولت تلاش دارد با کاهش بیشتر نرخ تورم رضایت مندی مردم کشورمان را فراهم آورد، بیان کرد: تلاش ما این است که امسال بتوانیم با پایین نگه داشتن تورم و کاهش تورم به روند بلندمدت، این امکان را فراهم کنیم که افزایش‌ها در حقوق و دستمزد به رفاه بیشتر برای مردم منجر شود.

وی درباره بودجه نیز گفت: جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها مشتمل بر بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود.

کد خبر 6082026

دیگر خبرها

  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس