Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@07:36:05 GMT

‌مفاهیم قرآن ‌در مساجد كشور آموزش داده می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۷۳۹۶

‌مفاهیم قرآن ‌در مساجد كشور آموزش داده می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی، رئیس ستاد عالی كانون‌های مساجد كشور در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از آموزش مفاهیم قرآن هر شب در مساجد كشور خبر داد و گفت: این برنامه را با همكاری مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) اجرا خواهیم كرد.
وی با بیان اینكه تاكنون دو دیدار با مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان داشته‌ایم، افزود: دیدار دوم عملیاتی‌تر بود كه بتوانیم در چند حوزه همكاری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارزانی ادامه داد: در این راستا كمیته‌ای متشكل از اعضای ستاد كانون‌های مساجد و اعضای مؤسسه بیت‌الاحزان تشكیل شد تا این بحث را دنبال كنند.
رئیس ستاد عالی كانون‌های مساجد كشور با بیان اینكه ظرف یكی دو هفته آینده این طرح اجرایی خواهد شد، گفت:‌ برای همكاری با مؤسسه بیت‌الاحزان در حوزه حفظ كل و حفظ جزء 30 قرآن هنوز به توافق نرسیده‌ایم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني آموزش مفاهيم قرآن مساجد كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام برای شرکت در بیست و چهارمین طرح دوره تخصصی حفظ تخصص قرآن که از سوی مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت (ع) در حال برگزاری است.

این دوره به صورت یکساله و دوساله به همراه آموزش تجوید و مفاهیم قرآن به دو شکل حضوری و غیرحضوری برگزار شده و علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۸۲۹۶۵ تماس گرفته یا به شماره ۰۹۱۲۷۲۳۴۶۳۶ پیامک ارسال کنند.

پس انجام ثبت‌نام، مصاحبه از متقاضیان همزمان با آغاز تیرماه با حفظ اجزای اعلام شده در آئین‌نامه رسمی این دوره به صورت سراسری در شعب تخصصی استان‌ها صورت گرفته و منتخبان نوجوان دختر و پسر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مرکز تخصصی بانوان تهران، مؤسسه جامعة‌القرآن در تهرانپارس، جنب متروی شهید باقری واقع شده است.

کد خبر 6085511 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • تربیت حافظان قرآن در موسسه بیت‌الاحزان قم
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • مدیرعامل دارالقرآن اهل‌بیت اصفهان: قرآن و ادعیه‌های بلااستفاده یا فرسوده خود را به ما بسپارید
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور
  • ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه می‌شوند