Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سعید غلامزاده ظهر شنبه در نشست خبری هفته قوه قضاییه با بیان اینکه ممانعتی در خصوص ارائه امار خودکشی وجود ندارد یادآور شد: سال گذشته ۳۷۸ نفر خودکشی منجرب به فوت داشتند که در مقایسه با سال قبل ۸ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: طی ۲ ماه نخست سال جاری نیز شاهد ۶۳ خودکشی بوده ایم.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس تصریح کرد: سال گذشته از جمع ۳۷۸ نفری که اقدام به خودکشی کردند، ۲۸۶ نفر مرد و مابقی زن بوده اند و بیشترین آمار مربوط به گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامزاده تاکید کرد: متاسفانه شاهد کاهش سن خودکشی هستیم که کمترین آنها یک دختر اول راهنمایی بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره وضعیت قاتل امام جمعه کازرون نیز گفت: بررسی های کامل و لازم انجام شده و قاتل امام جمعه کازرون هیچگونه مشکل روانی ندارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس یادآور شد: قتل امام جمعه شهید کازرون با برنامه ریزی انجام شده در حالیکه یک فرد روانی قادر به انجام برنامه ریزی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کازرون امام جمعه کازرون قاتل امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان گردشگران خارجی در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: سی‌ام فروردین، روز محوطه‌ها و بناهای تاریخی است و این روز را به همه خانواده میراث فرهنگی تبریک می‌گویم.

وی افزود: اخیراً جلسه کارشناسی خیلی خوبی در این خصوص در حوزه میراث فرهنگی برگزار شد، از هنرمندان و فعالان و نخبگان این حوزه تقدیر به عمل آمد.

ضرغامی اظهار کرد: ایکوموس، روز بین المللی محوطه‌ها و بناهای تاریخی است و اخبار کذبی که منتشر شده که ایران از ایکوموس و ایکو خارج شده است، تکذیب می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: در دولت مردمی فعالیت‌های بین المللی در حوزه میراث فرهنگی به مراتب گسترده‌تر از گذشته ادامه دارد و این دو حوزه ماهیت غیردولتی دارند و از سال‌ها قبل پرداخت حق عضویت آنها هم توسط افراد حقیقی صورت می‌گیرد و این موضوع هیچ ربطی به ادامه عدم همکاری ما با این دو مجموعه ندارد و به مراتب فعال‌تر از گذشته با این دو مجموعه رابطه ما ادامه دارد.

ضرغامی با انتقاد از اخبار کذب برخی رسانه‌ها در خصوص آمار گردشگر خارجی، گفت: برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که تعداد گردشگران خارجی در سال ۱۴۰۳ کاهش یافته است در حالی که اصلاً ۱۴۰۳ عملاً شروع نشده است و تعداد گردشگران خارجی در ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۵۰٫۸ درصد افزایش داشت که ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار نفر ورودی گردشگر خارجی داشتیم که در سال ۱۴۰۱، ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار گردشگر بود.

وی ادامه داد: این در حالی است که یک میلیون و هشتصد هزار گردشگر از کشور آذربایجان به دلیل مشکلاتی در سال گذشته نتوانستند وارد کشورمان شوند که اگر اینگونه نمی‌شد، ما رکورد قبل از کرونا را می‌شکستیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6080361

دیگر خبرها

  • اکتشاف سنگ آهن در خواف درسال ۱۴۰۲ حدود۱۱۱ درصد افزایش یافت
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • رگبار باران و رعد برق آذربایجان غربی را فرا می گیرد
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • میزان گردشگران خارجی در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت
  • ‌حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • میانگین بارندگی‌ها در آذربایجان‌غربی ۱۴ درصد افزایش یافت