Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@11:17:12 GMT

معرفی تفریحگاه پارک ملت مشهد در تور مشهد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۷۶۴۵

برای سفر به هر شهری قبل از آن بهتر است در مورد جاذبه های توریستی و تفریحی شهر تحقیق کنید تا سفرتان با خستگی و بیهودگی به پایان نرسد. در این مطلب ما سعی داریم به معرفی تفریگاه پارک ملت مشهد بپردازیم. این شهربازی یکی از بهترین و بزرگترین و البته مجهزترین شهربازی ها در ایران بوده و سالانه هزاران نفر از سراسر ایران برای گذراندن اوقات خود به آنجا مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلایل انتخاب پارک ملت مشهد

برای انتخاب این شهربازی در تور مشهد برای گذراندن اوقات فراغت هم برای ساکنین و هم برای مسافران دلایل زیادی وجود دارد که برخی از آنها به شرح ذیل هستند:

شهربازی پارک ملت مشهد مجهز به وسایل و دستگاههای بسیار مجهز و به روز است و می تواند لحظات پر هیجان و خوبی را برای شما فراهم آورد. چرخ فلک موجود در آن یکی از بزرگترین چرخ و فلک های خاورمیانه می باشد و همه دستگاهها در آن از استاندارد ها و گواهینامه های ایمنی جهانی برخوردار هستند. وسایل و تجهیزات پارک ملت مشهد برای هر رده سنی مناسب بوده و می تواند همه افراد را سرگرم کند.

مسافران و افراد بومی مشهد که علاقه دارند برخی مواقع لحظات پر هیجان و شادی را تجربه کنند، می توانند پارک ملت مشهد به عنوان یک گزینه خوب در ذهن داشته باشند. استارت ساخت این مجموعه در سال 1351 در مرکز شهر زده شده و تا قبل از آن شهر مشهد شهربازی نداشت . وسعت این مجموعه چیزی در حدود 30 هزار مترمربع بوده و وسایل بازی موجود در آن از بهترین ها و بروز ترین ها در این حوزه هستند. نکته مهم هم اینکه تجهیزات این شهربازی همگی گواهینامه های ایمنی و استاندارد را دریافت کرده اند.

بخش های تفریحی پارک ملت مشهد

برای آشنایی بیشتر شما با پارک ملت مشهد و شهربازی آن امکانات این مجموعه را در ادامه معرفی می کنیم. به طور کلی امکانات و تجهیزات تفریحی پارک ملت مشهد به سه دسته تقسیم می شود. دسته اول مربوط به بازی های هیجانی بوده که محدوده سنی ندارد، دسته دوم خانوادگی و دسته سوم مخصوص کودکان است. هر کدام از این قسمت ها بر اساس تعریفی که برای آن شده است مجهز به تجهیزات و وسایل تفریحی به خصوصی گردیده و البته مجموعه کاملی هم می باشد.

تجهیزات مربوط به بازی های هیجانی در پارک ملت مشهد

همانطور که در سطور بالا اشاره شد شهربازی مذکور از سه قسمت درست شده است. یک قسمت آن مربوط به بازی های هیجانی است. این بازی های هیجانی شامل دستگاههای ذیل هستند:

بازی پرواز در آسمان

در پارک ملت مشهد در قسمت بازی های هیجانی یک تاب چرخشی وجود دارد که این تاب می تواند فرد را تا ارتفاع 24 متر بالا ببرد و بعد با سرعتی حدود ده کیلومتر بر ساعت بین زمین و هوا آن را بچرخاند. لذت این بازی در تماشای طبیعت و کل شهر مشهد از بالا است و تصویر بسیار زیبایی را در ذهن ایجاد می کند البته اگر از هیجان ناشی از این بازی تمرکز خود را از دست ندهید. مدت زمان این بازی چهار دقیقه طراحی شده است و بعد از آن به آرامی شما به زمین باز خواهید گشت. ظرفیت این دستگاه بیست و چهار نفر و محدودیت قد برای افراد حداقل 150 سانتی متر است. این بازی برای بچه های خیلی کوچک و خردسال توصیه نمی شود.

اسکیت بورد در پارک ملت مشهد

اسکیت بوردی که در پارک ملت مشهد  در تور ارزان مشهد وجود دارد به هیچ عنوان شبیه اسکیت بورد های معمولی نبوده و تفاوت های بسیار جالبی دارد. اسکیت بوردی که در پارک ملت مشهد و شهربازی آن قرار داده شده بسیار بزرگ بوده و روی یک ریل به ارتفاع 36 متر سوار شده است و دقیقا چیزی شبیه به کشتی صبا است که در دو سمت ریل جابجا می شود. این دستگاه بازی با سرعتی در حدود 85 کیلومتر در ساعت حرکت کرده و هیجانی وصف ناشدنی برایتان به همراه می آورد. محدودیت قد برای استفاده از این بازی 150 سانتی متر و ظرفیت دستگاه 16 نفر است و حدود سه دقیقه می توانید در یکبار بلیط خریدن با آن بازی کنید.

آکروجت فضایی در پارک ملت مشهد

آکروجت طوری طراحی شده است که فرد را در بین زمین و آسمان معلق نگه داشته و به سمت عقب و جلو تاب می دهد. اکروجت موجود در پارک ملت مشهد تا ارتفاع دو متر شخص را بالا برده و محدودیت قد برای استفاده از آن 120 سانتی متر است و ظرفیت دستگاه هم 32 نفر بوده و به مدت 12 دقیقه هم می توانید با یکبار بلیط خریدن از آن استفاده کنید.

ترن هوایی

این ترن در پارک ملت مشهد با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت شخص را تا ارتفاع 18 و نیم متر بالا برده و با سرعتی هیجان انگیز در زمین و هوا به پرواز وا می دارد. محدودیت قد برای این بازی 150 سانتی متر و ظرفیت دستگاه 16 نفر است و شخص می تواند به مدت سه دقیقه بعد از تهیه بلیط از این دستگاه استفاده نماید.

تاپ اسپین دستگاهی برای ایجاد آدرنالین بالا در شما

در پارک ملت مشهد دستگاهی به نام تاپ اسپین وجود دارد که می تواند شما را تا ارتفاع 16 متر بالا ببرد با این دستگاه هیجان بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. محدودیت قد برای استفاده از این دستگاه 140 سانتی متر و سرعت دستگاه 8 کیلومتر بر ساعت است و ظرفیت آن 32 نفر بوده و به مدت سه دقیقه می توانید از آن استفاده کنید.

سورتمه در پارک ملت مشهد

این دستگاه به افراد امکان می دهد با سرعت 44 کیلومتر بر ساعت اطراف خود را دیده و البته با حالت چرخشی این کار را انجام می دهد. محدودیت قد برای استفاده از دستگاه مذکور 120 سانتی متر و ظرفیت آن 40 نفر می باشد و مدت زمان استفاده از آن هم سه دقیقه است.

در پارک ملت مشهد دستگاهها و تجهیزات بازی دیگری هم وجود دارد. تقریبا شهربازی مذکور به همه نوع وسایل برای گذراندن ساعتی پر هیجان و شاد مجهز گردیده است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اوقات فراغت ایران خاورمیانه زمین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بهترین برند‌های پاوربانک

آفتاب‌‌نیوز :

پاوربانک یکی از تجهیزات جانبی پرکاربرد است که می‌توان از آن به منظور شارژ مجدد دستگاه‌های مختلف در زمان حرکت و در دسترس نبودن پریز برق استفاده کرد. درصورتی‌که در طول روز، مدت زمان طولانی از وسایل هوشمند خود استفاده می‌کنید، تهیه این باتری‌ها از خاموش شدن گوشی شما جلوگیری می‌کند. در این مقاله قصد داریم برترین برند‌های شارژر همراه در سال ۱۴۰۳ را به شما معرفی کنیم. علاوه‌بر این، راهنمایی برای خرید پاوربانک در اختیارتان قرار دهیم تا به کمک آن بتوانید باتوجه‌به نیاز خود، بهترین مدل موجود در بازار را تهیه کنید.

برترین برند‌های پاوربانک

همانطور که گفتیم، در حال‌حاضر برند‌های مختلفی اقدام به تولید این تجهیزات کاربردی می‌کنند و همین موضوع باعث سردرگمی مصرف‌کنندگان برای خرید پاوربانک شده است. در این بخش، ۵ مارک شناخته‌شده را به شما معرفی کرده و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

مک دودو

اگر قصد خرید پاوربانک داشته باشید، مک دودو یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار به‌حساب می‌آید. این شارژر‌های همراه از پروتکل شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید چندین دستگاه مختلف را به‌طور همزمان به آن متصل کنید. از دیگر ویژگی‌های دستگاه تولیدشده توسط این برند می‌توان به مجهز بودن به درگاه Type-c و USB معمولی اشاره کرد. شما می‌توانید بسته‌به نیاز خود، این باتری‌های همراه را با ظرفیت‌های پنج، ده، بیست و سی‌هزار میلی‌آمپر تهیه کنید. این برند معتبر را میتوانید با بهترین قیمت از سایت دایان کالا تهیه نمایید

پرووان

یکی دیگر از محصولات شناخته‌شده در بازار که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پرووان است. شما می‌توانید با کمک دستگاه‌های تولیدشده توسط این برند، انواع گوشی‌های اندروید و IOS را به‌راحتی شارژ کنید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پشتیبانی از USB، Type-c و میکرو یواس‌بی

جنس بدنه مناسب که از گرم شدن بیش‌ازحد دستگاه جلوگیری کرده و در برابر خط و خش مقاوم است.

امکان خرید پاوربانک با ظرفیت‌های ۵، ۱۰ و ۲۰ میلی‌آمپر

وزن قابل قبول در مقایسه با سایر محصولات موجود

 این برند معتبر را میتوانید با بهترین قیمت از سایت دایان کالا نمایندگی رسمی پرووان تهیه نمایید

گرین لاین

بدون‌شک دستگاه‌های تولیدشده توسط برند گرین لاین، یکی از پاوربانک‌های باکیفیت موجود در بازار است که به کاربران اجازه می‌دهد تا چندین دستگاه را به‌صورت همزمان و به سرعت شارژ کنند. وجود خروجی‌های مختلف و امکان شارژ بی‌سیم از دیگر قابلیت‌های منحصربه‌فرد این تجهیزات جانبی پرکاربرد به‌حساب می‌آید. برخی دیگر از مزیت‌های خرید این باتری‌های همراه عبارت هستند از:

وجود ظرفیت‌های مختلف که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا بتوانند براساس نیاز خود، بهترین مدل را تهیه کنند.

با خرید پاوربانک از این شرکت، دیگر دغدغه‌ای از بابت طول عمر آن نخواهید داشت؛ زیرا این محصولات از بهترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته شده‌اند.

ظاهر جذاب و بدنه مقاوم در برابر خط و خش

گارانتی و خدمات پس‌ازفروش باکیفیت

آکو

اگر به‌دنبال شارژر همراه باکیفیت و سبکی هستید که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید، بدون‌شک آکو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. وجود درگاه‌های مختلف و پشتیبانی از توان خروجی گوناگون موجب‌شده تا بتوان برای شارژ تلفن‌ها و سایر تجهیزات از این وسیله استفاده کرد. یکی از قابلیت‌های جذاب و منحصربه‌فرد تولیدات این برند، امکان وصل کردن ۳ دستگاه به‌طور همزمان به پاوربانک است. از دیگر ویژگی‌های آکو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان شارژ تجهیزات مختلف با ولتاژ پایین مانند هدست

قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر دستگاه‌های موجود در بازار

امکان خرید پاوربانک با ظرفیت‌های ۵، ۱۰ و ۲۰ هزار میلی‌آمپر

وزن سبک و بدنه مقاوم

کربی

اگر نگران تمام شدن باتری تلفن هوشمند خود در هنگام انجام کار‌های روزمره هستید، خرید شارژر همراه کربی می‌تواند این دغدغه شما را برطرف کند. این دستگاه‌ها در ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند؛ به‌همین دلیل می‌توانید براساس نوع نیاز خود، بهترین مدل را خریداری کنید.

جالب است بدانید بسیاری از تجهیزات تولیدشده توسط این برند از قابلیت Quick Charge ۳ پشتیبانی می‌کنند که به شما اجازه می‌دهد تلفن هوشمند و سایر وسایل خود را سریع‌تر از حالت معمول شارژ کنید. در نظر داشته باشید که با خرید پاوربانک‌های تولیدشده توسط این برند، دیگر نگرانی از بابت خط و خش‌های ایجادشده روی بدنه نخواهید داشت؛ زیرا تمام محصولات با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد تولید می‌شوند.

نکات مهم خرید پاوربانک

در حال‌حاضر باتوجه‌به افزایش قیمت دلار، هزینه خرید شارژر‌های همراه به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است؛ به‌همین دلیل در هنگام خرید این محصولات باید موارد متعددی را در نظر گرفت تا بتوان بهترین مدل موجود در بازار را خریداری کرد. در ادامه مقاله به برخی از نکات مهمی که در هنگام خرید این تجهیزات باید در نظر گرفته شود، اشاره می‌کنیم.

ظرفیت شارژر همراه

توجه به ظرفیت دستگاهی که قصد خرید آن را دارید، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. شما باید تجهیزاتی را خریداری کنید که پاسخگوی نیاز‌های شما در طول روز باشد. درغیر این‌صورت ممکن است به‌دلیل تمام شدن شارژ گوشی هوشمند، تبلت و ... دچار مشکل شوید.

مقدار ولتاژ ورودی و خروجی

ازآنجایی‌که زمان یکی از ارزشمندترین دارایی‌های هر فردی است، شما باید در هنگام خرید پاوربانک، مقدار ولتاژ ورودی دستگاه را چک کنید. هرچه این میزان بیشتر باشد، ظرفیت باتری خریداری‌شده سریع‌تر پر می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. از طرفی باید شدت جریان خروجی نیز بررسی شود؛ زیرا مدت زمان لازم برای پرشدن شارژ دستگاه هوشمندی که به این تجهیزات متصل است، ارتباط مستقیمی با این عدد دارد.

جمع‌بندی

بدون‌شک پاوربانک یکی از تجهیزات جانبی ضروری و پرکاربردی است که به کاربران تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌ها کمک می‌کند تا بدون نیاز به پریز برق، وسایل خود را شارژ کرده و از خاموشی آن‌ها جلوگیری کنند. در حال‌حاضر شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید این باتری‌های همراه می‌کنند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد؛ به‌همین دلیل ممکن است هنگام خرید پاوربانک دچار سردرگمی شوید. از این‌رو در این مقاله، ۵ برند شناخته‌شده که تولیدات بسیار باکیفیتی را روانه بازار می‌کنند، به شما معرفی کردیم. علاوه‌بر این، به نکاتی که در هنگام تهیه این محصول باید به آن‌ها توجه شود، اشاره شد تا بتوانید بهترین مدلی که نیاز شما را برطرف می‌کند، انتخاب کنید.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد