Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛مسابقات تیر و کمان قهرمانی کشور به میزبانی تفرش با حضور 50 ورزشکار از 8 استان همدان، خوزستان، زنجان، قم، تهران،البرز، مرکزی پایان یافت.

این مسابقات در روز جمعه 31 خرداد در زمین چمن شهید بابا علی تفرش به صورت چند جانبه و در 2 رشته کامپوند و ریکرو برگزار شد.

در پایان این رقابت ها و در بخش کامپوند آقایان بهزاد فولادوند از خوزستان نفر اول، میثم محمدی از اراک نفر دوم و امیر مهدی جلیلی از زنجان نفر سوم و  در بخش بانوان خانم ها تینا صالحی از همدان، اکرم السادات حسینی از اراک و مهرک فرجی از اراک به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش ریکرو اقایان - محمد پاکدل و رضا مقیمی از اراک، رسول محمدی از دلیجان و در بخش ریکرو بانوان خانم ها مهناز قره باغی  و فاطمه نوروزیان و  لاله پورغیاثیان از همدان به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

اردوی سه جانبه استعدادیابی المپیاد ورزشی بین استان های یزد، مرکزی و اصفهان به میزبانی شهرستان اراک در اواسط تیر ماه برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود

فرمانده سپاه روح‌الله (ره) از برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان جبهه و جنگ با شرکت ۲۰هزار نفر در خرداد امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله (ره)، سردار محسن کریمی پیش از ظهر امروز _دوشنبه ششم فروردین_ در نشست شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: کنگره شهدای استان اقدام بزرگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: کنگره شهدای استان از سال ۱۳۹۳ با برگزاری اجلاسیه‌های مختلف آغاز و کنگره اصلی نیز پاییز سال ۱۳۹۸ در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد.

فرمانده سپاه روح‌الله (ره) تصریح کرد: بیش از ۷۰ هزار رزمنده از استان مرکزی در هشت سال دفاع مقدس همکاری داشتند، هفت هزار و ۲۰۰ شهید، حدود ۱۶ هزار جانباز و حدود ۷۰۰ آزاده آمار این استان است که در قیاس با سایر استان‌ها از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است.

کریمی افزود: استان مرکزی در پشتیبانی از جبهه‌های دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی ایفا کرد و بیش از ۱۲۰ طرح مهندسی در این استان طراحی و برخی از این طرح‌ها سرنوشت برخی عملیات‌ها را رقم زد.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور را اقدام ارزشمند فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: در مرحله اول اعزام راهیان نور دانش‌آموزی بعد از اغتشاشات سال گذشته بیش از ۱۷ هزار دانش‌آموز استان به راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه روح‌الله (ره) خاطرنشان کرد: امسال همزمان با سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گردهمایی ۲۰ هزارنفره پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 739126

دیگر خبرها

  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان
  • همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود