Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:55:25 GMT

«والتر زنگا» گزینه خارجی پرسپولیس شد!

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۷۷۳۰

«والتر زنگا» گزینه خارجی پرسپولیس شد!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته است تکلیف سرمربی خود را برای فصل آینده روشن کند. این تیم که با برانکو ایوانکوویچ موفق شد سه فصل متوالی به قهرمانی برسد با جدایی سرمربی کروات خود با بحران جدی روبرو شده است.

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا حضور یحیی گل محمدی را در این تیم قطعی کند تا جذب بازیکن و شروع تمرینات سرخپوشان زیر نظر او آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پرسپولیس که ماندنش در این تیم همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد برای جلوگیری از اخراج خود می خواهد هرچه زودتر تکلیف کادرفنی خود را روشن کند.

از این رو وی مذاکره با والتر زنگا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا را که سابقه مربیگری در تیم هایی نظیر ستاره سرخ بلگراد، العین، النصر و الجزیره امارات، النصر عربستان، پالرمو، سمپدوریا و کروتونه را دارد، در دستور کار قرار داده است

مدیر برنامه های این مربی ایتالیایی پس از اطلاع از وضعیت نیمکت پرسپولیس رزومه زنگا را برای اطرافیان عرب ارسال کرده تا آنها نیز تصمیم به ادامه مذاکره با وی بگیرند.

زنگا که آخرین بار در تیم کروتئنه ایتالیا مربیگری کرده بود پیشنهاد نزدیک به یک میلیون یورویی داده است تا به پرسپولیس بیاید.

باشگاه پرسپولیس در صورتیکه تا اخر وقت اداری امروز نتواند گل محمدی را به عنوان سرمربی انتخاب کند مذاکره با زنگا را ادامه می دهد.

کد خبر 4647671

منبع: مهر

کلیدواژه: والتر زنگا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شکست ۴ بر یک تیم فوتبال تراکتور برابر ذوب آهن و به درخواست «پاکو خمز» قرارداد این مربی با باشگاه تراکتور فسخ شد و تا به امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت، هنوز تکلیف هدایت تراکتوری‌ها مشخص نشده و محمد نصرتی به عنوان مربی موقت هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را عهده دار است.

در همین خصوص باشگاه تراکتور در رسانه خود اعلام کرد: مذاکرات باشگاه تراکتور برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جز گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

کد خبر 6085179

دیگر خبرها

  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم