Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:38:21 GMT

شیرازی‌ها شهر خاموش را تمدید کردند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۸۰۲۷

شیرازی‌ها شهر خاموش را تمدید کردند

با سه شب اجرای کنسرت «شهر خاموش» در شهر شیراز، تور کنسرت‌های کیهان کلهر و کوارتت «مینیاتور» به دیگر شهرهای ایران رسید. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، کنسرت «شهر خاموش» که در فروردین ماه امسال با ده شب اجرا در تالار وحدت آغاز شده است، پس از 4 شب اجرای مجدد در تهران در آخرین روزهای خردادماه عازم شیراز شد تا در اولین گام «شهر خاموش» را به شهر شاعران بلند آوازه ایران، شیراز، ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار سیاه و بلیت‌های 850 هزار تومانی کنسرت کلهر / بنیاد رودکی با 1000 بلیت چه کرد؟

 

شیرازی‌ها در روزهای پایانی خردادماه سه شب میزبان تورکنسرتهای «شهر خاموش» شدند. ابتدا قرار بود مردم هنر دوست شیراز تنها دو شب اجرا در تاریخهای 29 و 30 خرداد را به تماشا بنشینند اما استقبال از کنسرت آنچنان بود که شهر خاموشِ کیهان کلهر و کوارتت مینیاتور را برای 31 خرداد در شهر شیراز به تمدید کشاند.

کوارتت «مینیاتور» متشکل از پدرام فریوسفی نوازنده ویولن، میثم مروستی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل و نیلوفر محبی نوازنده ویولن است که به همراه بهنام ابوالقاسم نوازنده سازهای کوبه‌‎ای و فرشید پاتینیان نوزانده کنترباس و کیهان کلهر نوازنده کمانچه و آهنگساز، اعضای گروه کنسرت «شهر خاموش» را تشکیل می‌دهند. لازم به توضیح است که در کنسرتهای فروردین ماه تونی اورواتر، نوازنده هلندی کنترباس، تیم کلهر را در کنسرت «شهر خاموش» تالار وحدت تهران همراهی می‌کرد که اکنون در دور جدید کنسرتها و تور شهرستانها فرشید پاتینیان جایگزین تونی اورواتر هلندی شده است.

کلهر به همراه کوارتت زهی «مینیاتور» پس از بازگشت از شهر شیراز، دوباره پنج شب از تاریخ دوم تا ششم تیرماه در تالار وحدت تهران به روی صحنه خواهند رفت و پس از آن به شهر کرمانشاه رفته و میهمان کردها خواهد شد.

قرار است در ادامه تور کنسرت‌های «شهر خاموش» کیهان کلهر و کوارتت مینیاتور به دیگر شهرهای ایران چون همدان، سنندج، ساری و ... برود. تاریخ دقیق برگزاری کنسرت‌ها و بلیت‌فروشی‌های هر شهر متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کیهان کلهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیهان کلهر کیهان کلهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | کنسرت محمد معتمدی در آرامگاه سعدی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خوانندگان مشهور و مهم ایرانی در کارنامه کاری خود حتماً چندین اثر از سعدی دارند و شاید هیچ کس به اندازه محمدرضا شجریان، غزل های سعدی را به خوبی و به فراوانی اجرا نکرده باشد.

محمد معتمدی نیز از خوانندگانی است که به سعدی علاقه دارد و از جمله چندسال قبل، کنسرتی در آرامگاه سعدی برگزار کرد و از شعرهای استاد سخن خواند.

دیگر خبرها

  • وحدت؛ قربان این گشت! /تحلیل کیهان از بازتاب حمله ادعایی به اصفهان/اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!
  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی
  • ببینید | کنسرت محمد معتمدی در آرامگاه سعدی
  • کیهان: تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!
  • معاریو: پدافند هوایی اسرائیل تنها حدود ۸۴ درصد حمله ایران را را دفع کرد/ کیهان: چیزی بالغ بر 46 درصد موشک ها و پهپادهای ایران با دقت به اهداف برخورد کردند
  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد
  • پاکبان مشهدی که نوازندگی دوتار را با قوطی روغن نباتی شروع کرد
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود