Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر فخری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه نخستین جلسه کمیسیون ماده پنج در شاهرود برحسب تأکید استاندار مبنی بر در مضیقه قرار نگرفتن مردم این شهرستان برای حل مشکلات در مرکز استان، به میزبانی فرمانداری این شهر برگزار شد، ابراز داشت: در این نشست ۳۵ مورد مصوبه شهرداری شاهرود موردبررسی قرار گرفت که با اکثریت آن‌ها موافقت و مقرر شد از تعدادی این طرح‌ها بازدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: چند مورد هم شهرداری بسطام برای این نشست مطرح کرده بود که متأسفانه شهردار شهر بسطام در جلسه حضور نداشت و بررسی این مصوبات به جلسه بعد موکول شد که اگر احساس نیاز می‌کردند باید در جلسه حضور پیدا می‌کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه موافق تغییر کاربری فضای سبز و باغات در شاهرود نیستیم، ابراز داشت: این موارد به‌عنوان خط قرمز کمیسیون ماده پنج مورد تأکید قرار گرفت زیرا شاهرود شهر زیبایی به شمار می‌رود و نمی‌خواهیم طراوت آن خدشه‌دار شود.

فخری در ادامه تصریح کرد: در کمیسیون ماده پنج شاهرود نیز مقرر شد تا موافقت هیچ ساختمانی بدون پارکینگ صادر نشود زیرا این حق مردم است و باید بتوانند از آن بهره‌مند شوند و حق کسی در این رابطه نباید از بین رود بنابراین همه ساختمان‌ها اعم از تجاری، مسکونی واداری می‌بایست دارای پارکینگ باشند.

وی افزود: جلسه دوم پیرامون شورای مسکن و مسائل و مشکلات مسکن مهر شاهرود بود که با استقلال اداره کل راه و شهرسازی شرق استان و بهره‌مندی از تخصیص امکانات لازم موارد یک‌به‌یک حل شود و با توجه به اینکه در بنیاد مسکن بهتر کار صورت گرفته است مقرر شد تا این اداره کل نیز در تکمیل واحدهای مسکن مهر شاهرود همکاری و مساعدت‌های لازم را داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر مبنی بر بررسی پرونده پیمانکاران متخلف مسکن مهر شاهرود نیز اضافه کرد: برای خلعیت پیمانکاران مسکن مهر که تخلفاتی داشتند قرار بر این شد تا آخر این هفته جلسه شورای تأمین با حضور فرماندار برگزار شود و با حضور دادستان این پرونده‌ها بررسی و پیمانکاری که توان انجام کار را ندارند با فرستادن کارشناس تعیین دلیل شوند تا مابقی کار در صورت عدم توانایی انجام کار با صدور حکم قضائی به مسکن و شهرسازی محول شود.

کد خبر 4647721

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان منوچهر فخری فرمانداری شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع

دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع)

- گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

- گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری

- گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولتی ۱

- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

- بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی

- بررسی تقاضای دو فوریت درباره طرح اجماع برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم

کد خبر 746817

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • جدیدترین خبر درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران