Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@05:47:34 GMT

شاتل موبایلی‌ها ارزان‌تر پارک می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۹۳۱۹

شاتل موبایلی‌ها ارزان‌تر پارک می‌کنند

شاتل موبایل از اعطای 50 هزار تومان اعتبار اولیه در اپلیکیشن «الوپارک» به مشترکین سیم‌کارت‌های خود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در فاز دیگری از همکاری این اپراتور تلفن همراه کشور با تامین‌کنندگان خدمات کاربردی آنلاین و استارتاپ‌های نوآور در حوزه زندگی دیجیتال، این امکان برای مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل فراهم شده تا با استفاده از شماره‌ی شاتل موبایل خود بتوانند از 50 هزار تومان اعتبار اولیه اپلیکیشن «الوپارک» بهره‌مند شوند و به آسانی ضمن جستجو و یافتن جای پارک مناسب در تمام شهرهای تحت پوشش این سامانه، نسبت به رزرو آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، اپلیکیشن الوپارک در حال حاضر در شهرهای تهران، تبریز و قم در حال سرویس‌دهی است و کلیه مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند با وارد کردن شماره شاتل‌موبایلی خود و ثبت‌نام در اپلیکیشن و یا نسخه وب الوپارک «50 هزار تومان» اعتبار اولیه هدیه ویژه شاتل موبایلی‌ها را در حساب خود دریافت و در هر بار رزرو پارکینگ، 50 درصد از میزان مبلغ رزرو پارک خودروی خود را از این اعتبار هدیه پرداخت کنند.

گفتنی است از طریق سرویس الو پارک، امکان جستجوی پارکینگ بر اساس نام محله و خیابان، جستجو بر اساس نام پارکینگ، رزرو جای پارک، پرداخت آنلاین هزینه جای پارک، دریافت اطلاعات وجود جای پارک خالی در پارکینگ‌ها، دریافت اطلاعات محدودیت‌ها، راهنمای دسترسی به پارکینگ‌ها و به اشتراک‌گذاری پارکینگ وجود دارد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خدمات الوپارک، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری3G  و 4G و پیش‌شماره 0998 با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانیwww.shatelmobile.ir  مراجعه نمایند و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شاتل موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شب قدر غرب آسیا» در شماره چهارصدوچهلم خط‌حزب‌الله

به گزارش خبرگزاری مهر، شماره چهارصد و چهلم هفته‌نامه خط حزب‌الله، با تیتر یک «شب قدر غرب آسیا» منتشر شد.

در این شماره، ابعاد و پیام‌های عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با نام «وعده صادق» و با رمز «یا رسول‌الله (ص)» مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین به مناسبت اول اردیبهشت ماه، سالروز بزرگداشت سعدی و روز نثر فارسی، توصیه‌های رهبر انقلاب درباره پاسداشت زبان و ادبیات فارسی مرور شده است.

خط حزب‌الله چهارصدوچهل به روح مطهر شهیدان امنیت محسن کمالی‌دوست، اسماعیل بزی‌الله‌ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی، تقدیم می‌شود.

کد خبر 6081472 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۷
  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • «شب قدر غرب آسیا» در شماره چهارصدوچهلم خط‌حزب‌الله
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۶
  • تصاویر HMD Pulse لو رفت؛ موبایلی که باید نوکیا نام می‌گرفت
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • ۱۰۰ گل تماشایی شماره ۱۰‌های لالیگا + فیلم