Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمد تقوی پیشکسوت استقلال که در لندن زندگی می کند و پس از تجربه موفق در تراکتورسازی، به دلیل  چرخه دلالیسم در فوتبال ایران از این باشگاه جدا شد و در لندن در شبکه‌های فارسی زبان و در شبکه‌های اجتماعی اش به تحلیل فوتبال ایران می پردازد، پس از جدایی همراه با دلخوری پیروز قربانی از استقلال به دفاع از این مربی جوان پرداخته و به دلیلش به نقد رفتار استراماچونی پرداخته و به هواداران استقلال توصیه کرده جوگیر رزومه مربی جوان خوش تیپ شان نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در پستی اینستاگرامی نوشت:«پیروز قربانی از جوانی پسر با اخلاقی بود. او کاپیتان استقلال بوده و استراماچونی باید بداند این شکل از برخورد با یکی از بزرگان تاریخ تیم درست نیست. به خاطر همین رفتارها در فوتبال ایران است که هیچ وقت نمی خواهم دستیار باشم.»


او در توئیتی هم خطاب به هواداران استقلال نوشته:«جوگیر نشوید، به استراماچونی حتی در دسته سوم فوتبال انگلستان هم تیم نمی دادند.»
بعد از این توئیت او با انتقاد گروهی از هواداران استقلال مواجه شده که گفتند زمان مناسبی را برای دامن زدن به اختلافات انتخاب نکرده. گروهی دیگر به این اشاره کرده اند که استراماچونی مربی اینتر بوده است. او حالا برای استقلال جوگیری است؟ آیا به کسی که اینتر سرمربی بوده در لیگ ۳ انگلستان هم تیم نمی دادند. که جواب تقوی غافلگیر کننده است.او گفته استقلال از اینترمیلان تیم کوچکتری نیست.

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد