Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-17@00:01:18 GMT

«خانه» نغمه ثمینی در «دیوار چهارم»

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۹۴۲۹

«خانه» نغمه ثمینی در «دیوار چهارم»

نمایش خانه از امروز شنبه یک تیرماه در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای، نمایش «خانه» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی ساغر اسماعیلی از امروز شنبه یک تیرماه ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می‌رود.

در این اثر نمایشی محمد کمالی نژاد، امیرحسین بختیاری، آنیتا فرج زاده، هانیه رحیمی، علی جمالی، ساغر اسماعیلی، امیر رضا سعادتی به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر عوامل نمایش خانه می‌توان به مدیر تولید و دستیار اول کارگردان: پوریا اصغر زاده، دستیار دوم کارگردان: سارینا میلانی، منشی صحنه: مهراد محتشمی، طراح نور: علی تهرانی، اجرای نور: پیمان گودرزی، مدیر صحنه: مهراد محتشمی، دستیار صحنه: پیمان گودرزی، طراح لباس: هدیه ولی اسکویی - ساغر اسماعیلی، طراح صحنه: علی تهرانی، طراح و مجری گریم: ماریا دیزجی، موسیقی: گروه کلاغ‌ها در باران (crows in the rain)، طراح صدا: حمیدرضا حسینی - بهراد ضحاکی، اجرای صدا: بهراد ضحاکی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سید محمد صادق سیادت، عکاس: علیرضا تومار،میلاد جوادی، طراح پوستر و بروشور : ساغر اسماعیلی، تبلیغات: خشایار صادقی اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: خانه روایت‌گر خانواده ایست که علی رغم زندگی زیر یک سقف فرسنگ‌ها از یکدیگر دورند...

علاقمندان جهت تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیک ۸ و یا گیشه تماشاخانه دیوارچهارم مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایش خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند

دو مربی به عنوان دستیار به کادر فنی سپاهان اضافه شدند...

طرفداری| به منظور تقویت و انسجام بیشتر تیم فوتبال، جلال امیدیان و میگوئل تکسیرا به عنوان دستیار به کادر فنی سپاهان اضافه شدند.

به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، امیدیان طی سال‌های ۷۲ تا ۷۹ بازیکن سپاهان بوده است؛ او همچنین سابقه حضور در تیم‌های پیکان، مس کرمان و ذوب آهن و نیز حضور در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان ایران طی سال‌های ۷۵ تا ۸۱ را در کارنامه دارد. وی همچنین در عرصه مربیگری در تیم‌های سپاهان، گل گهر، ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در کنار مربیانی چون فرهاد کاظمی، امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی فعالیت کرده است.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می‌داند از همراهی باشگاه آلومینیوم اراک، مدیرعامل و سرمربی محترم این باشگاه که در راستای پیمان خواهرخواندگی بین دو باشگاه، زمینه این اتفاق را فراهم کرد، تقدیر کند.

همچنین میگوئل تکسیرا که فصل گذشته نیز کنار کادر فنی سپاهان حضور داشت، مجددا به کادر فنی پیوست. تکسیرا پیش از این ۵ سال متوالی روی نیمکت سپاهان به عنوان دستیار کنار امیر قلعه نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس حضور داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند
  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ده بزرگی و اسماعیلی به یک چهارم رسیدند
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • عکس‌هایی از زندگی پس از جنگ در سوریه روی دیوار رفت
  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید
  • تئاتر «un۱۲» در حوزه هنری مشهد به روی صحنه می‌رود
  • «پینوکیو» در تالار هنر خوانش می‌شود