Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: ساماندهی نقل و انتقال بیماران تبعه جمهوری آذربایجان در مرز بیله‌سوار برای استفاده از ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی استان اردبیل در اولویت است. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، مهران اوچی اردبیلی ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت سیمرغ آسیا با اشاره به فعالیت این نهاد در حوزه سلامت در اردبیل اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های پزشکی و گردشگری استان و نیز توسعهفعالیت‌های پژوهشی، مطالعاتی و اجرایی در این زمینه به امضای طرفین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به تأکید استاندار اردبیل، توسعه حوزه گردشگری سلامت از اولویت‌های اصلی جهاددانشگاهی اردبیل است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته جهاددانشگاهی و شرکت سیمرغ آسیا پرواز در زمینه گردشگری سلامت و هدایت افرادی که از کشورهای همسایه با محوریت کشور جمهوری آذربایجان به قصد درمان به اردبیل مراجعه می‌کنند، همکاری و مشارکت خواهند کرد.

آغاز اجلاس اکو با محوریت گردشگری سلامت در اردبیل + فیلمصنعت گردشگری سلامت در اردبیل توسعه می‌یابدجهاددانشگاهی از اجرای طرح‌های گردشگری سلامت در اردبیل حمایت می‌کند

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل طول مدت این تفاهم‌نامه را سه سال برشمرد و بیان کرد: این نهاد با شناسایی، نیازسنجی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به دنبال ارتقا و توسعه برنامه‌‌های گردشگری است.

اوچی اردبیلی تصریح کرد: ساماندهی نقل و انتقال بیماران تبعه جمهوری آذربایجان در مرز بیله‌سوار برای استفاده از ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی استان که در مفاد تفاهم‌نامه ذکر شده، می‌تواند نقش موثری در توسعه گردشگری ایفا کند.

نماینده شرکت سیمرغ آسیا نیز در این دیدار با بیان اینکه در راستای عملیاتی کردن تفاهم‌نامه همکاری با جهاددانشگاهی، سامانه وابسته به این شرکت به معرفی مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل و ارائه خدمات به گردشگران خارجی استان اردبیل اقدام خواهد کرد، گفت: با پشتیبانی 24 ساعته از این سامانه، زمینه مناسبی برای رفاه حال گردشگران فراهم می‌شود.

یعقوبی با بیان اینکه این سامانه به سیستم بین‌المللی متصل است، افزود: افرادی که در این سامانه ثبت‌نام می‌کنند، می‌توانند مدارک پزشکی خود را در آن قرار داده و مشاوره بار نخست را به صورت رایگان دریافت و برنامه سفر و هزینه‌های درمان را در آن برآورد و تهیه کنند.

وی بیان کرد: این سامانه زمینه مناسبی برای هدایت و جذب افراد برای توسعه توریسم سلامت در استان اردبیل فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر

با توجه به نیاز استان کرمان به گروه‌های خونی مختلف اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، استان کرمان با توجه به آمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی و همچنین آمار بالای تصادفات و اعمال جراحی مصرف خون بالایی دارد و مردم کرمان همواره با حضور خودشان در مراکز انتقال خون استان کمک کردند تا با تامین ذخیره خون، جوابگوی بیماران نیازمند به خون در سراسر استان باشند.

صبح امروز فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون در گروه‌های خونی مختلف با حضور در مرکز انتقال خون کرمان بخشی از خون خود را به نیازمند اهدا کردند.

به گزارش تسنیم، با توجه به آمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی در استان و همچنین آمار بالای تصادفات و اعمال جراحی روزانه در سراسر استان کرمان به چیزی در حدود 250 واحد خون نیازمند هستیم که خون مصرفی و مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان باید تأمین و جبران شود.

به گفته ایرج شکوهی مدیرکل انتقال خون استان کرمان بیشترین مصرف گروه‌های خونی ا‌ستان کرمان در گروه خونی O و A مثبت و بیشترین نیاز استان به دو گروه خونی O و A منفی است.

وی با بیان اینکه اداره کل انتقال خون استان کرمان در حال حاضر در هر یک از شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان، بم و جیرفت یک مرکز و در مرکز استان دو پایگاه انتقال خون دارد، گفت: مردم استان کرمان تا کنون همیشه با ما همراهی کردند و هر زمان که اعلام نیاز شده مردم ما همیشه پای کار بودند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری