Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام "بیمه درمان تکمیلی عمر و حوادث اهالی فرهنگ، هنر و رسانه" آغاز شد. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ اجتماعی رسانه نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آغاز شد و اعضای صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور برای استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌توانند براساس قرارداد منعقد شده با شرکت "بیمه سرمد" از امروز اول تیر ماه تا 12 تیر ماه جاری با مراجعه به وب سایت صندوق به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

honarcredit.ir 
ثبت‌نام و از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره‌مند شوند.

اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه کل، مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌شوند و مابقی هزینه بر عهده صندوق است.

خدمات بیمه تکمیلی همانند سال گذشته در قالب 3 طرح  "امید، آرامش و رفاه" با پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت ارائه می‌شود؛ بر این اساس متقاضیان می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت‌نام کنند.

جدول سقف تعهدات 3 طرح امید، آرامش و رفاه به این شرح است:

 

تمامی خدمات به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه "بیمانو" به اعضاء ارائه می‌شود؛ بر اساس مقررات، ارائه هرگونه خدمات منوط به عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر است.

ثبت‌نام بیمه تکمیلی خبرنگاران از 60 تا 610 هزار تومان /8 روز فرصت باقیستآخرین مهلت ثبت درخواست "بیمه تکمیلی خبرنگاران" اعلام شد


انتهای پیام/

Rsaadati/P/S2,41/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه‌های داخلی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه های داخلی رسانه های داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۵ هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح‌های حمایتی مسکن

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به اقدامات انجام شده برای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، از شناسایی ۵ هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح‌های حمایتی مسکن در سال ۱۴۰۲ خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سیدمجید پوراحمدی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل مسائل معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر به‌ویژه تأمین امکانات برای خانه‌دار شدن هنرمندان، گفت: تأمین امکانات برای خانه‌دار شدن اصحاب فرهنگ و هنر از موضوعات مورد تأکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای دولت مردمی بود. بر این اساس طبق توافق‌های به عمل آمده و پیگیری‌های انجام شده از سوی صندوق با وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت نام اعضای صندوق در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در خرداد ماه سال گذشته فراهم شد. 

او افزود: در گام نخست پس از اعلام اسامی تمامی اعضای صندوق به وزارت راه و شهرسازی، با ارسال پیامک و انتشار فراخوان به تمامی اعضا برای ثبت نام در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن اطلاع رسانی انجام شد. بیش از ۸ هزار نفر از اعضای صندوق در سراسر کشور ثبت نام کردند که از این تعداد ۵ هزار نفر در کشور واجد شرایط شناسایی شدند. 

پوراحمدی با اشاره به اینکه ۳۴ درصد متقاضیان را اعضای استان تهران تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: براین اساس قطعه زمینی در شهر جدید پرند، برای ساخت بخشی از مسکن هنرمندان تخصیص داده شد و کلنگ ساخت شهرک هنر توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور جمعی از هنرمندان در آبان ۱۴۰۲ به زمین زده شد. 

مشاور وزیر فرهنگ با اشاره به دعوت از ۹۰۰ هنرمند متقاضی مسکن برای تشکیل پرونده، گفت: طی سه مرحله با انتشار فراخوان و ارسال پیامک از ۹۰۰ نفر از هنرمندان متقاضی برای تشکیل پرونده دعوت بعمل آمد که ۷۰۰ نفر از آنها با حضور در صندوق اعتباری هنر پرونده خود را تکمیل کردند و برای اقدامات بعدی، پرونده این افراد به وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران پرند ارسال شد. 

بنابر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر او تاکید کرد: در مراحل بعدی برای سایر افراد واجد شرایط پیامک تشکیل پرونده ارسال خواهد شد. 

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساخت مسکن هنرمندان در استان‌ها، گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان استانی به‌زودی مراحل ساخت در استان‌ها نیز با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق بیماری‌های خاص-صعب‌العلاج
  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق صعب‌العلاج
  • بهره‌مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج
  • بهره مندی بیماران «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی بیماران مبتلا به اس‌ام‌ای از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • طرح‌های محیط زیستی چقدر وام گرفته اند؟
  • شناسایی ۵ هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح‌های حمایتی مسکن