Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: ارتباطات گردشگری سلامت استان با ترکیه آغاز شده و با مشارکت سرمایه‌گذاران ترک در استان این ارتباطات تقویت می‌شود. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو ظهر امروز در دیدار با عضو اتاق بازرگانی ترکیه در اردبیل اظهار داشت: ارتباطات گردشگری سلامت استان با ترکیه آغاز شده و با مشارکت سرمایه‌گذاران ترک در استان این ارتباطات تقویت می‌شود تا زمینه برای توسعه و رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در استان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار ورود سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای در زمینه راه‌اندازی مجتمع‌های آبدرمانی در استان شد و بیان کرد: استان اردبیل نیز به مانند کشور ترکیه دارای آب‌های گرم و درمانی بوده و با همکاری دانشگاه استانبول نسبت به تربیت پزشک آبدرمانی اقدام کرده است.

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل آمادگی دارد با در اختیار گذاشتن زمین و زیرساخت‌های لازم به سرمایه‌گذاران ترکیه، امکان فعالیت اقتصادی این کشور در استان را فراهم کند.

اعلام آمادگی خانواده «اکو» جهت سرمایه‌گذاری در اردبیل؛ مهمان‌نوازی ایران سوغات کشورها شداکو فرصت مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری در اردبیل استموانع سرمایه‌گذاری در اردبیل برداشته می‌شود

عضو اتاق بازرگانی ترکیه نیز در این دیدار با اشاره به زیرساخت‌های اقتصادی و گردشگری در کشور ترکیه خواستار گسترش همکاری‌ها با استان اردبیل شد.

اوزترک اوران افزود: تاجران ایرانی و ترکیه‌ای باید با توان بیشتری وارد عمل شده و میزان مراودات اقتصادی را بیش از پیش افزایش دهند.

وی با بیان اینکه آمادگی همکاری با استان اردبیل در زمینه سرمایه‌گذاری در بخش آب‌های درمانی را دارد، تصریح کرد: لازم است اطلاعات کلی از وضعیت و آنالیز آب‌های گرم استان در اختیار سرمایه‌گذاران گذاشته شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است

فرماندار تایباد گفت: منطقه آزاد دوغارون بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی شهرستان تایباد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، مهدی شیردل صبح امروز در میزگرد فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد دوغارون در حوزه کشت زعفران گفت: کشت زعفران یکی از مهمترین کشت‌های شهرستان تایباد است و کشاورزان این حوزه می‌توانند با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون آشنا شوند.

وی افزود: منطقه آزاد دوغارون ظرفیتها و مزیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و کشاورزان شهرستان می‌توانند از مزیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه آن استفاده کنند.

مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون نیز گفت: فرصت حضور سرمایه‌گذاران برای تمام کشاورزان شهرستان در منطقه آزاد دوغارون وجود دارد.

محسن پوراحمدی افزود: یکی از مهمترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون معافیت 25 ساله است که یک ظرفیت بسیار خوب برای سرمایه‌گذاران است.

وی گفت: همجواری با افغانستان و بازار هدف آن یک ظرفیت بالقوه برای سرمایه‌گذاران در حوزه کشاورزی به خصوص زعفران است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تایباد نیز گفت: کشاورزی در حوزه زعفران بخشی از زندگی مردم شهرستان تایباد است.

جواد اعتضادی افزود: سطح زیر کشت زعفران در این شهرستان 8500 هکتار است که رتبه سوم تولید زعفران در خراسان رضوی را دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • ناهم‌خوانی آمارهای گردشگری سلامت/ امارات و ترکیه رقبایی که همچنان می‌تازند
  • تشکیل انجمن خیرین میراث فرهنگی در استان‌ها
  • نرخ خرید برق از نیروگاههای مقیاس کوچک افزایش یافت
  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی