Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی صادقی روز شنبه در نشست خبری افزود: اراضی کمربند جنوبی مشهد، دولتی و انفال است و امیدواریم شهرداری زودتر به قول خود در این زمینه عمل کند و این محدوده با کاربری تفریحی و تفرجگاهی به زودی مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: این عرصه زیر بار ساخت و ساز و ترافیک نمی رود، شهرداری نیز برای توسعه فضای سبز این محدوده اقدامات خوبی در نظر دارد و مشکل تامین آب برای توسعه فضای سبز نیز از محل تصفیه فاضلاب کشف رود تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در باره پروژه گردشگری طرق نیز گفت: براساس گزارش اولیه از این پروژه تخلفاتی در حال شکل گیری بود که در این زمینه به مدیر مجموعه تذکر داده شد و در نشستی با حضور استاندار مطرح گردید و به درخواست استاندار و تعهد مدیر پروژه برای رفع مشکلات، در این زمینه مهلت داده شد و حرکت پروژه متوقف نگردید.

صادقی در باره پرونده رئیس سابق جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز افزود: برای این پرونده قرار تامین منجر به بازداشت صادر شده و تحقیقات و گزارشات تکمیلی در حال انجام است.

وی با اشاره به روند رسیدگی به پرونده شرکت پدیده شاندیز اظهار داشت: در مرحله نخست ۱۱ جلسه برای ۲۲ متهم این پرونده در دادگاه ویژه برگزار و تفهیم اتهام صورت گرفت و دوم خرداد ماه نیز متهمان برای ارائه پیشنهادات در زمینه اعاده حقوق مردم مهلت ۱۸ روزه از دادگاه گرفتند.

وی گفت: پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شد ولی اقدام خاصی صورت نگرفت لذا دومین مرحله رسیدگی به این پرونده آغاز شد و پس از پایان جلسات برخی متهمان و وکلای آنان مهلتی برای ارائه لوایح آخرین دفاع از دادگاه گرفتند که تعدادی لوایح را ارائه کرده و تعدادی نیز تا پایان هفته جاری لوایح را ارائه خواهند کرد تا دادگاه حکم صادر کند.

صادقی با بیان اینکه هدف نهایی تعیین تکلیف این شرکت است افزود: در این زمینه پیگیری های استاندار برای اخذ منابع دولتی به جایی نرسید و سرمایه گذاران نیز تاکنون برای سرمایه گذاری در این شرکت اعلام آمادگی و مشارکت نکرده اند لذا باید با منابع شرکت آن را احیا نمود.

۷۵۰۵/ ۶۰۵۳ 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر

رئیس شورای شهر بوشهر از تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر خبر داد و گفت: پارک‌های جدید به مساحت ۴.۵ هکتار به فضاهای تفریحی و سبز در نوار ساحلی به فضای بوشهر افزوده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، وحید نیک روش صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی در نوار ساحلی بوشهر با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های تفریحی، رفاهی و فضای سبز در اولویت برنامه‌های خدمات شهری قرار دارد، اظهار داشت: با افزایش اعتبارات و بودجه شهرداری بوشهر طرح‌های مهمی در عرصه خدمات شهری و توسعه فضاهای تفریحی و سبز طراحی و تدوین شده است.

وی توسعه فضای سبز و تفریحی یکی از رویکردهای شورای ششم بوشهر دانست و بیان کرد: احداث پارک‌های لیل، مرحله دوم باغ بهزاد و بوستان ساحلی جفره از مهمترین اقدامات در توسعه فضاهای تفریحی در سواحل بوشهر بوده است.

رئیس شورای شهر بوشهر از آغاز ساخت پارک‌های جدید در نوار ساحلی بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در راستای گسترش فضای سبز و تفریحی با رویکرد نوار ساحلی در بودجه سال گذشته 2 پروژه مرحله دوم پارک‌های مروارید، شغاب تا دانشجو در اراضی رها سازی شده در حریم 60 متری دریا بوشهر طراحی شده و با برگزاری مناقصه این 2 پروژه، پیمانکاران آن تعیین و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

نیک روش تصویب 38 میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برای احداث مرحله دوم پارک مروارید 17 میلیارد تومان و پارک شغاب تا دانشجو 21 میلیارد تومان مصوب شده که در سال جاری شاهد بهره‌برداری از این 2 پروژه خواهیم بود.

وی احداث بزرگترین پارک جنگلی استان بوشهر و پارک مسیر تنگک دوم و سوم شهر بوشهر با مساحت 19 هکتار را از برنامه‌های سال جاری مدیریت شهری بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: با انجام فرایند مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی این دو پروژه نیز شروع می‌شود.

رئیس شورای شهر بوشهر از توسعه فضای سبز شهر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با رویکردی که صورت گرفته انتظار می‌رود تا پایان دوره شورای ششم جهش خوبی در افزایش سرانه فضای سبز شهر بوشهر داشته باشیم.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • تخریب ۳ استخر تفریحی در اراضی دولتی البرز
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر