Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:12:24 GMT

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۹۸۲۱

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی به صورت خصوصی توسط اساتید برتر خانم و آقا را دارید و هزینه آن برای شما مهم می‌باشد حتما این متن از آموزشگاه سروش دانش را تا انتها مطالعه کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان سروش دانش، فراگیری زبان در دنیای مدرن و پیشرفته امروزی که به عنوان عصر ارتباطات و تبادل اطلاعات مطرح شده، امری ضروری می‌باشد و کمتر کسی است که نسبت به یاد گرفتن این مهارت علاقه‌مندی نشان ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان علاقه و همچنین نیاز برای مسلط شدن به زبان انگلیسی به عنوان یک ابزار سودمند و کاربردی در بین نوجوانان و جوانان بیشتر است؛ چرا که به واسطه‌ی نیازمندی خود در زمان تحصیل، برای اشتغال یا به جهت سفر ضرورت بیشتری برای یادگیری انگلیسی دارند.

حال علاقمندان به یادگیری این زبان بین‌المللی با یک چالش همیشگی مواجه هستند و آن هم چگونگی آموختن آن است. پیدا کردن روشی خوب و سریع و با بازدهی قابل قبول همواره از دغدغه‌های آن‌هاست.

انتخاب یک شیوه‌ی اساسی از بین کلاس خصوصی زبان انگلیسی، شرکت در کلاس‌های آموزشگاهی، مطالعه‌ی انفرادی، یادگیری از طریق ابزارهای کمک آموزشی، آموزش آنلاین و مجازی و..... یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر کس بر اساس شرایط خود (استعداد، میزان وقت، برنامه‌ی روزانه، میزان توانایی در خصوص تأمین بودجه و هزینه‌های مالی و....) باید آن را برگزیند. در این متن تخصصی از مرکز تدریس خصوصی زبان سروش دانش به بیان نکاتی پرداخته‌ایم که آگاهی از آن‌ها می‌تواند برای آن دسته از مخاطبانی که روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی را انتخاب کرده‌اند، مفید واقع شود.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل با تدریس در آموزشگاه متفاوت است؟

زمانی که صحبت از تدریس خصوصی می‌شود، اکثر افراد به این فکر می‌کنند که چنین انتخابی برای آن‌ها هزینه‌ساز است اما به طور دقیق نمی‌دانند که تا چه حد با دوره‌های ترمیک آموزشگاهی فرق دارد. ممکن است که شرکت در کلاس‌های عمومی از لحاظ مالی به صرفه‌تر باشد ولی به لحاظ کیفی و سطح آموزش و سرعت پیشرفت شما در یادگیری، انتخاب روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی به نفع هر کسی است، به ویژه کسانی که می‌خواهند در مدت زمان کمتر و با تمرکز بیشتری به نتیجه برسند و یا کسانی که قصد مسافرت یا مصاحبه‌های کاری دارند. زمانی که شما از مزیت‌های این شیوه‌ی اموزشی آگاه شوید، تنها یک مسئله‌ی مجهول باقی خواهد ماند و آن هم به تعیین هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی مربوط می‌شود. اول از همه بیایید در این خصوص صحبت کنیم که شما ترجیح می‌دهید در منزل یا محل کار خود از این سیستم یادگیری بهره‌مند شوید و یا محیط آموزشگاه را مناسب‌تر می‌دانید؟

آموزشگاه زبان سروش، برگزارکننده‌ی دوره‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی با مناسب‌ترین هزینه

در آموزشگاه ما امکان برگزاری کلاس‌های خصوصی زبان وجود دارد و معمولاً این کلاس‌ها به صورت تک نفره یا دو نفره برگزار می‌شوند. آگاهی از تعرفه و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی باعث می‌شود که شما بتوانید هر چه سریع‌تر تصمیم نهایی خود را بگیرید؛ چرا که برخی از افراد انتخاب می‌کنند که در محیط آموزشگاهی به عنوان یک فضای رسمی‌تر و آکادمیک از آموزش‌های لازم بهره‌مند شوند و در مقابل برخی افراد هم ترجیح می‌دهند که مدرس در منزل یا محل کار آن‌ها حضور یابد و طبیعتاً بهره‌مندی از این کلاس‌ها در منزل باعث می‌شود که نیازی به رفت و آمد نداشته باشند و در وقت خود نیز صرفه‌جویی کنند. در هر صورت اگر شما نیز علاقمند به آموزش خصوصی هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آموزشگاه با ما تماس بگیرید.

سابقه‌ی تدریس مدرس، عاملی تأثیرگذار بر تعیین نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی

بدون شک عوامل زیادی تأثیر بسیار مستقیم بر تعیین تعرفه‌های آموزش خصوصی دارند اما از میان آن‌ها اینکه شخص آموزش دهنده در چه سطحی است و میزان تجربه، تخصص و تحصیلات وی چقدر است، بسیار تعیین کننده می‌باشد. آموزشگاه زبان سروش دانش با مجموعه‌ای از مدرسان همکاری می‌کند که هر یک دارای رزومه و سوابق تدریس درخشان و متفاوتی هستند و طبیعتاً این موضوع بر نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در آموزشگاه یا منزل تأثیرگذار است. شما زبان آموزان عزیز می‌توانید در هنگام ثبت‌نام و قبل از تشکیل کلاس، روزمه‌ی مدرسین خانم یا آقا را با دقت بررسی کنید و طبیعتاً شخصی که از سابقه‌ی تدریس بالاتری برخوردار باشد، آموزش با کیفیت‌تری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

آموزشگاه زبان سروش دانش بر این باور است که صرف هر گونه‌ی هزینه‌ی مالی یا زمانی در حوزه‌ی یادگیری، آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در نهایت به نفع خود شما خواهد بود؛ چرا که از کیفیت بیشتر و در نتیجه رضایت بالاتری بهره‌مند می‌شوید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام

اصغر باباخانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در خصوص کشت‌های قراردادی بین بخش خصوصی و کشاورزان، ترویج و حمایت از این نوع کشت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: باتوجه به شروع برداشت محصول گندم در مناطق گرمسیری استان تاکنون پنج هزار تن گندم با نرخ تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

باباخانی ادامه داد: ۱۷ سیلوی ذخیره گندم با ظرفیت ۴۳۰ هزار تن متعلق به بخش خصوصی و ۲۳ مرکز خرید مربوط به تعاونی‌های اداره کل تعاون روستایی خرید گندم کشاورزان در سال زراعی جاری را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: قبل از شروع فصل برداشت اقداماتی، چون ضدعفونی کردن سیلوها، کالیبراسیون و استانداردسازی باسکول‌های مراکز خرید دارای مجوز انجام شده است.

باباخانی یادآور شد: قیمت مصوب گندم معمولی در سال زراعی جاری ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دُرم نیز ۱۸۰ هزار ریال اعلام شده است.

به گفته وی، پیش بینی می‌شود: امسال ۴۰۰ هزار تن گندم در استان ایلام تولید شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • روز جهانی زبان انگلیسی ۱۴۰۳ + پوستر International English Language Day
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی
  • هزینه و نکات حیاتی درباره تعمیر گیربکس‌های سانگ یانگ به زبان ساده