Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت الله العظمی سید محمد علوی گرگانی ظهر شنبه در دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد،با اشاره به اینکه انسان مؤمن همواره به دنبال احسن است،گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید همواره به دنبال فعالیت‌های احسن باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه افزود: جامعه باید عمل طلاب و روحانیون را ببینند تا سخن روحانیون در مردم اثرگذار باشد، چون عمل و حرف باید توأمان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات موجود در سازمان تبلیغات اسلامی، ادامه داد: ضعف در تبلیغات عملی یکی از این مشکلات است و طلاب در رفع این مهم باید اهتمام بیشتری به خرج دهند.

 مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: منطق، کلام و رفتار طلاب می‌تواند الگو و اسوه جامعه باشد؛ گاهی ضعف درعمل وجود دارد و باید رفتار و کردار ما صادقانه باشد.

آیت الله علوی گرگانی صدق در عمل را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در آیات آمده که عمل ما نعمت الهی را به همراه دارد و باید با عمل خودمان مردم را به اسلام ناب محمدی دعوت کنیم.

وی با اشاره به اعزام مبلغین در حادثه سیل، یادآور شد: این عمل و کمک به سیل زدگان در جامعه بسیار مؤثر واقع شد و مردم دانستند روحانیون در سختی‌ها کنار مردم هستند.

انتهای پیام/ح

سازمان تبلیغات اسلامی ضعف در تبلیغات عملی را برطرف کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در جامعه با عملیات وعده صادق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهروز ناصری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام  در جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه اظهار کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق علاوه بر امیدآفرینی بین مردم و به‌ویژه جامعه دانشگاه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و باعث امید در دل ملت‌های مسلمان جهان نیز شد.

وی اضافه کرد:  پاسخ جمهوری اسلامی به شرارت‌های همیشگی رژیم کودک کش صهیونیستی به‌ویژه حمله ناجوانمردانه به کنسول گری جمهوری اسلامی در سوریه موجی از امید و اعتماد به نیرو‌های مسلح در کشور ایجاد کرده؛ مهم‌ترین ویژگی عملیات وعده صادق این بوده که رژیم جعلی و صهیونیستی پوشالی و قابل شکست است و از این تاریخ به بعد شاهد جسارت و اعتمادبه‌نفس گروه‌های جهادی و مبارز فلسطینی و سایر آزادمردان جهان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: مردم ایران اسلامی و به‌ویژه جامعه دانشگاهی با همه توان در کنار مسئولان قرار دارند. عملیات وعده صادق در تاریخ ماندگار و درس عبرتی برای کشور‌های است که به دنبال صدمه به ایران اسلامی هستند.

ناصری بیان کرد: جامعه دانشگاه و به‌ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی امروز با تربیت نیرو‌های متعهد، متخصص و باورمند به کار جهادی و انقلابی و با تولید علم و دانش پشتیبان نیرو‌های مسلح و به‌ویژه غیور مردان سپاه پاسداران هستند.

وی اضافه کرد: همبستگی و حضور معنادار مردم در کنار نیرو‌های مسلح و حمایت قاطع از عملیات وعده صادق برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است و قطعاً هر زمان مردم در میان باشند جمهوری اسلامی آسیب‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • تفاوت‌های دولت اسلامی و سکولار
  • الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد
  • نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند
  • علما نقش‌آفرینان کلیدی در تمدن نوین اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد
  • امیدآفرینی در جامعه با عملیات وعده صادق
  • معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب ابلاغ شد