Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان پارس آباد مغان اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزش امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از ۴ پروژه مهم ورزشی در شهرستان پارس آباد مغان هستیم.

وی افزود: سالن اختصاصی ووشو، تنیس روی‌میز، سالن ورزشی جانبازان و معلولین از جمله مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی به بهره‌برداری رسیده در این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان از افتتاح و بهره‌برداری خوابگاه ورزشکاران در شهرستان پارس آباد خبر داد و تصریح کرد: این خوابگاه ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات و رویداد‌های ورزشی می‌باشد.

سلطانی‌فر با بیان اینکه امروز زمین چمن طبیعی فوتبال نیز در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید گفت: پروژه زیبای سالن وزنه‌برداری نیز در این شهرستان در حال احداث می‌باشد که می‌تواند در راستای توسعه زیرساخت‌های پارس آباد موثر باشد.

وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در سطح این شهرستان و استان امروز کلنگ سالن ۳ هزار نفری سرپوشیده نیز به زمین زده شد، امیدواریم که تا ۲ سال آینده این سالن نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

سلطانی‌فر در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه با بهره‌برداری از این چند پروژه مهم سرانه ورزشی این شهرستان از متوسط کشوری نیز بالا می‌رود اظهار کرد: با افتتاح این پروژه مهم در شهرستان پارس آباد با توجه به نیاز‌های مختلف مردم و استعداد‌های فراوانی که در این منطقه وجود دارد می‌توانیم شاهد رشد و پیشرفت ورزش این شهرستان شویم.

انتهای پیام/ح

افتتاح طرح های ورزشی در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، امیر نیک رویان، مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری، با بیان این خبر گفت: واحد احیاء مستقیم شماره 2 شرکت احیاء استیل فولاد بافت که عملیات اجرایی آن از 21 بهمن ماه 1399 آغاز شده بود، روز سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403 با حضور مقامات کشوری و استانی و مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، و مدیران این گروه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری در ادامه با اشاره به راه‌اندازی فاز دوم این پروژه که عملیات اجرایی آن به وسیله قرارگاه خاتم‌الانبیا و نظارت شرکت مهندسی برسو انجام شده، تصریح کرد: با راه‌اندازی این فاز ظرفیت تولید این مجتمع که پیش از این 800 هزار تن بود، به 1 میلیون و 600هزار تن آهن اسفنجی در سال خواهد رسید. 

نیک رویان ادامه داد: با بهره‌برداری از فاز دوم این مجتمع، زمینه ایجاد اشتغال پایدار بیش از 700 نفر به صورت مستقیم و 5هزار نفر به صورت غیرمستقیم در منطقه کم‌برخوردار بافت به وجود خواهد آمد و نقش به‌سزایی در توسعه اقتصادی متوازن این منطقه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، فاز اول شرکت احیا استیل فولاد بافت، در سال 1398 با مشارکت هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان به عنوان سهامدار عمده، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و بانک صنعت و معدن با هدف خودکفایی صنعتی و تولید محصولات استراتژیک مانند آهن اسفنجی به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری همچنین از افتتاح ویلاهای اقامتی شهرستان بافت و مجتمع بین راهی این منطقه در این مراسم خبر داد و گفت: مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری در راستای انجام مسولیت های اجتماعی و همچنین بهبود اوضاع سلامت و ورزش جوانان منطقه بافت ،قصد دارد مجتمع ورزشی شهرستان را بازسازی و نوسازی کند تا عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
گفتنی است بازسازی و نوسازی مجتمع ورزشی شهید شهابی بافت هم اکنون آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳