Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع مستمری‌بگیران محترم شرکت‌های: زغال سنگ البرز غربی، زغال سنگ البرز شرقی، زغال سنگ البرز مرکزی، زغال سنگ کرمان، ملی فولاد ایران، تهیه و تولید مواد پیربکران، خدمات بازرگانی، چادرملو، گل گهر، نسوز آذر، مجتمع معدنی چناره و گروه ملی صنعتی فولاد می‌رساند به منظور افزایش کیفیت خدمات و ایجاد امکان دسترسی آسان‌تر به مراکز تشخیصی، بهداشتی، درمانی، داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد با شرکت بیمه‌گر (بیمه ملت)، که در سطح بسیار گسترده‌ای در اقصی نقاط کشور پراکنده بوده و آماده پذیرش و ارایه خدمات به مستمری‌بگیران محترم می‌باشند، موسسه اقدام به تمدید قرارداد بیمه درمان به مدت یک ساله از تاریخ- ۱۳۹۸/۳/۱ الی ۱۳۹۹/۲/۳۱ – با شرکت بیمه ملت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعهدات درمانی قابل اجرا در شرکت بیمه‌گر به شرح جدول تعهدات در سایت صندوق فولاد قابل مشاهده بوده، لیکن تعرفه ملاک عمل موسسه بدون کوچکترین خدشه ای اجرایی می‌شود.

لازم به توضیح است که لیست مراکز طرف قرارداد با توجه به نوع خدمات و کیفیت آن، به‌روزرسانی می‌شود که به منظور اخذ اطلاعات بیشتر به امور بازنشستگی مناطق مراجعه نمایید.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، صادقی افزود: زنان خانه دار روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنها از یکم فروردین سال ۹۶ به بعد است تا پایان فروردین فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی صندوق به نشانی  www.roostaa.ir انجام می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گفت: افراد بیمه شده از مزایای بیمه اجتماعی اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، بازماندگان متوفا و نقل و انتقال سوابق بهره‌مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  •  مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • کلاف پیچیده تعرفه خدمات درمانی؛ اصرار دولت، استنکاف پزشکان
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند
  • غیرفعال بودن سه کلینیک درمانی در قزوین
  • پرداخت ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق خسارت بدنی
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد