Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که باشگاه باید برای سرمربی جدید مهره های با کیفیتی را خریداری کند.

طرفداری- سیروس دین‌محمدی، درباره انتخاب آندره‌ آ استراماچونی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اظهار داشت:

درست است که باشگاه استقلال یک مربی درجه یک خارجی آورده و این هیچ ایرادی ندارد، اما اصل کار این است که یک تیم خوب بسته شود و باشگاه بتواند این تیم را از حاشیه‌ها جدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر یک تیم خوب برای استراماچونی بسته نشود, باشگاه پول بیهوده خرج کرده‌ است. من امیدوارم استقلال بتواند در نقل‌وانتقالات نیز موفق باشد و اگر این‌طور شود پیش از آغاز فصل باشگاه دو پیروزی کسب کرده است؛ یکی برای جذب مربی خوب و دومی بابت بستن یک تیم ایده‌آل.

به گزارش تسنیم، وی با تأکید بر اینکه «اگر استراماچونی مهره‌های کافی در اختیار نداشته باشد,‌ نمی‌تواند در استقلال نتیجه بگیرد.»، تصریح کرد:

اگر مهره و بازیکن خوب در اختیار مربی گذاشته نشود, استراماچونی که هیچ شما مورینیو را هم به استقلال بیاورید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

بازیکن پیشین استقلال درباره جدایی زودهنگام پیروز قربانی از کادر فنی استقلال, یادآور شد:

به نظر من با این حرکات با شخصیت استقلال و بازیکنانی که در آن زحمت کشیده‌اند، بازی می‌شود. من پیروز را از زمانی که 17 سال داشت و مرحوم پورحیدری او را به استقلال آورد, می‌شناسم. او زحمات زیادی برای استقلال کشیده است و فکر می‌کنم می‌تواند در مربیگری هم موفق باشد. ما باید شخصیت پیشکسوتان‌مان را حفظ کنیم. شنیدم که او به دلیل اینکه استراماچونی برای کادرش مربی خارجی به ایران آورده است, از حضور در استقلال کناره‌گیری کرده است. ما نباید با شخصیت پیشکسوتان‌مان این‌طور بازی کنیم.

دین‌محمدی با اشاره به اینکه «مسئولان باشگاه باید حاشیه‌ها را از تیم دور کنند.»، خاطرنشان کرد:

اولین کاری که مربی باید انجام دهد این است که حاشیه‌ها را از تیمش دور کند. اگر از اول فصل تیم وارد حاشیه شود, وای به حال وسط و آخر فصل.

وی درباره اینکه آیا نباید در کنار استراماچونی یک مربی ایرانی قرار بگیرد, گفت:

چرا که نه, استقلال باید از پیشکسوتانش استفاده کند. در کنار مربی خارجی باید یک فرد ایرانی هم باشد تا از حضور او استفاده کند. پیشکسوتان استقلال برای این تیم زحمت کشیده‌اند و پیروز (قربانی) هم یکی از آنهاست. اگر پیروز نشد, یک نفر دیگر باید در کادر فنی کنار استراماچونی قرار بگیرد, وگرنه آوردن مربی خارجی هیچ فایده‌ای نداشته است. اینکه استراماچونی تیم را دوم, سوم یا چهارم جدول کند و آخر هم جدا شود، به درد نمی‌خورد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد:

استراماچونی علاوه بر اینکه باید یک مربی استقلالی را در کنارش قرار بدهد, حداقل باید هفته‌ای یکبار نیز با مربیان پایه جلسه بگذارد و تجربیات خود را در اختیار آنها قرار بدهد. در این صورت می‌توانیم بگویم که ما از آوردن این مربی خوب و سطح بالا استفاده کرده‌ایم، اما اینکه یک مربی بیاید و مقطعی کار کند و برود,‌ این درست نیست و به نوعی به پیشکسوتان باشگاه بی‌احترامی شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید

به گزارش همشهری آنلاین در تابستانی که گذشت سه بازیکن سابق پرسپولیس به شکلی در لیست گل‌محمدی جایی نگرفتند تا مجبور شوند به تراکتور بروند. شجاع خلیل‌زاده خیلی دوست داشت همراه با کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگردد اما یحیی خواهان حفظ پورعلی‌گنجی و گولسیانی شد و کنعانی را به شجاع ترجیح داد. شجاع در دوره‌ای که در پرسپولیس حضور داشت، دو ماه قبل از فینال لیگ قهرمانان این تیم را به مقصد الریان ترک کرده بود و این مساله در مخالفت یحیی با بازگشت او به پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.

سیامک نعمتی نیز در نیم‌فصل لیگ قبل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت اما با اصرار تا پایان فصل ماند اما باز هم در تابستان در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفت و بعد هم راهی تراکتور شد. او بعد از جدایی علیه یحیی مصاحبه تندی انجام داد و حتی همسرش نیز بعد از جدایی یحیی از پرسپولیس علیه وی استوری طعنه‌آمیزی را منتشر کرد. در حال حاضر حضور یحیی در تبریز بدترین و غیرمنتظره‌ترین خبر برای نعمتی است. مهدی عبدی هم در تابستان با نظر یحیی از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شد و به صورت قرضی به تراکتور رفت. مشکل گل‌محمدی با نعمتی و عبدی غیرفنی نبود و او هر دو بازیکن را به خاطر عدم دوندگی زیاد در میدان از تیمش کنار گذاشت. مشکلی که خمز هم با این دو بازیکن داشت.

حالا شاید این ۳ بازیکن آرزو کنند یحیی به تبریز نرود.

کد خبر 846517 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها
  • تصمیم سخت ستاره چلسی: تردید برای جراحی
  • هیچکس بهتر از مورینیو برای بارسلونا نیست!
  • هیچکس بهتر از مورینیو برای هدایت بارسا نیست!