Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@23:40:44 GMT

نصیر حیدریان اشکها و لبخندها را رهبری می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۰۱۴۰

نصیر حیدریان اشکها و لبخندها را رهبری می‌کند

نصیر حیدریان، رهبر ارکستر و استاد دانشگاه در گراتس اتریش، اپرای «اشک‌ها و لبخندها» را رهبری می‌کند. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، آنسامبل اپرای تهران به سرپرستی و کارگردانى هادی قضات بعد از اجراى موفق اپراهای "جانی اسکیکی" و "هانسل و گرتل"، برای دومین بار تئاتر موزیکال اشک ها و لبخند ها را روی صحنه می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیر حیدریان شفاف سازی کرد / رزومه دقیق این رهبر ارکستر + اسناد

 

نصیر حیدریان پنجم تیر ماه از کشور اتریش براى آماده سازى و رهبرى ارکستر اپراى تهران در این اجرا به ایران سفر خواهد کرد.

 هادی قضات به همراه هنرمندان و بازیگران فعال و متخصص در عرصه اپرا، این داستان مشهور را به زبان فارسی در تالار وحدت روى صحنه خواهد برد.

این اثر توسط موسسه فرهنگی هنری نوای چنگ فرزانه برگزار می شود.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای کاهش قیمت بلیط کنسرت‌ها، تصریح کرد: با همکاری خوب تهیه‌کنندگان اجراهای صحنه و معاونت هنری وزارتخانه، کنترل و نظارت قوی‌تر پیدا می‌کند تا قیمت بلیط این مراسم‌ها به زیر یک میلیون تومان و حداکثر ۹۰۰ هزار تومان کاهش یابد.

او با تشریح آخرین اقدامات وزارتخانه تحت امرش برای سند ملی پویانمایی، گفت: با ابلاغ رییس‌جمهور اواخر اسفند ۱۴۰۲ بنیاد ملی پویانمایی را افتتاح کردیم. کارهای توسعه‌ای با مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مساعدت رییس‌جمهور حل شده است. اعضای پیشنهاد برای هیات امنای بنیاد ملی پونمایی را معرفی کردیم و به زودی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل آن تعیین می‌شوند.

اسماعیلی از دنبال کردن شهر جهانی صنایع خلاقیت فرهنگی سخن گفت و افزود: ایجاد مجموعه‌های شهرک‌های تولید صنایع خلاق فرهنگی را در شهرهای اصفهان، کیش، تهران، مشهد، پرند و تبریز که تاثیر بسزایی در جهش اقتصاد فرهنگ‌بنیاد دارند، دنبال می‌کنیم. آثار خوب آن به زودی برای همه قابل مشاهده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طرح بازسازی تئاتر شهر، گفت: این پروژه از ابتدای دی ۱۴۰۲ آغاز شده است و حداکثر تا سال آینده حریم تئاتر شهر با ایجاد فضاهای جدید نمایشی خارج از محدوده در اختیار اهالی تئاتر قرار می‌گیرد. ساماندهی دست‌فروش‌ها در این منطقه نیز توسط شهرداری در جریان است.

وی ادامه داد: سند هنر نمایشی و تئاتر از قبل از عید نوروز در شورای هنر مطرح شده و ان‌شاءالله به زودی تصویب می‌شود. در بازدید از اداره تئاتر شهر تهران با مخروبه شدن این اداره روبرو بودیم که ان‌شاءالله ۸ پلاتوی جدید تا پایان سالجاری در این اداره در اختیار اهالی تئاتر قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳