Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@12:12:04 GMT

ادعای باشگاه تراکتور درمورد 3 بازیکن ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۰۱۴۷

ادعای باشگاه تراکتور درمورد 3 بازیکن ذوب‌آهن

باشگاه تراکتور معتقد است سه بازیکن سرباز تیم فوتبال ذوب‌آهن تا نیم فصل اول همچنان بازیکن این باشگاه هستند.

به گزارش مشرق، مدتی است که بحث دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان و مهدی مهدی پور سه بازیکن ذوب آهن که به عنوان سرباز راهی تراکتور شدند مطرح است. در مورد این سه بازیکن که فقط از مدت سربازی آنها دو ماه آموزشی باقی مانده صحبت‌های ضد و نقیض بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی خبرها آمده که باشگاه ذوب آهن و تراکتور بابت بازگشت این سه بازیکن به اصفهان به تفاهم رسیده اند و یا گفته می‌شود نظام وظیفه با کاهش مدت باقی مانده سربازی آنها موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نام باشگاه تراکتور تغییر کرد

در همین خصوص صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: ما توافقی با باشگاه ذوب آهن نداشتیم. این بازیکنان طبق قرارداد و مدتی که از سربازی آنها باقی مانده تا نیم فصل بازیکن تراکتور به شمار می‌روند و اگر قرار به جدایی آنها باشد باید دو باشگاه به تفاهم برسند که هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. البته ما هفته گذشته درگیر حضور دنیزلی در تبریز بودیم. ما و باشگاه ذوب آهن باید توافق کنیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال تراکتور تراکتورسازی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در لباس سربازی» از شبکه امید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند روایتی ویژه از حضور رهبر انقلاب در جبهه‌ها از نخستین روز‌های آغاز جنگ تحمیلی تا ترور ایشان در تیر سال ۶۰ است.

در مستند، «در لباس سربازی»، برخی تصاویر، فیلم‌ها، اسناد و همچنین خاطرات شفاهی خودگفته‌ آیت‌الله خامنه‌ای از دوران دفاع مقدس برای نخستین بار منتشر می شود.

«مسئولیت‌های نظامی آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های اول انقلاب»، «ممانعت ایشان از فروش هواپیما‌های نظامی توسط دولت موقت»، «ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران»و «ماجرای آزادسازی سوسنگرد»، از موضوعاتی هستند که این مستند به آنها می‌پردازد.

مستند ۸۰ دقیقه‌ای «در لباس سربازی»، ساعت ۱۰:۳۰ پخش و جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۱۹:۳۰ تکرار می شود.

 

دیگر خبرها

  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • خالکوبی جالب یک سرباز در رژه ارتش | عکس
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید