Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی در اردوی تیرماه از پوشاک آدیداس خداحافظی می‌کند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون فوتبال به زودی قرارداد البسه تیم‌های ملی‌فوتبال ایران را منعقد می‌کند. بعد از کش و قوس‌های فراوان و استفاده از پوشاک شرکت‌های مختلفی داخلی و خارجی برای تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش خانم‌ها و آقایان، فدراسیون فوتبال در آستانه عقد قرارداد جدیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهم‌ترین بخش این قرارداد در رابطه با تیم ملی بزرگسالان است که از جام جهانی تاکنون اسپانسر و تأمین کننده پوشاک ورزشی ندارد و از پوشاک باقی مانده آدیداس در انبار‌های فدراسیون فوتبال استفاده می‌کند و طبیعتاً عایدی هم از این طریق ندارد.

با مشخص شدن سرمربی تیم ملی و انجام دو بازی دوستانه، تیم ملی در اردوی جدیدش از پوشاک جدید و رسمی خود بهره خواهد برد.

بر این اساس بعد از گذشت حدود سه سال از خرید پوشاک آدیداس و سپس عقد قرارداد اسپانسری در جام جهانی، این برند آلمانی کنار گذاشته می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، در خبرها آمده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهدی هاشمی‌نسب را به‌دلیل اظهاراتش بعد از بازی استقلال برابر آلومینیوم در اراک، ۵۰‌میلیون تومان جریمه نقدی کرده. طبیعتا نخستین چیزی که بعد از انتشار این خبر به ذهن هواداران فوتبال رسید، این بود که ابتدای فصل گفته شد رقم قرارداد هاشمی‌نسب با استقلال ۵۰‌میلیون تومان است.

در حقیقت دوستان ادعا می‌کردند هاشمی‌نسب خیلی دلی و از روی عشق و علاقه به استقلال پیوسته و فقط همین مقدار قرارداد بسته تا باشگاه از سقف بودجه تجاوز نکند. حالا اما از بخت بد همین ۵۰‌میلیون هم به‌عنوان جریمه از او گرفته خواهد شد. فقط الان نگرانیم وسط این همه گرانی، آقا مهدی چی بخورد و چی بپوشد؟ اصلا هزینه‌های ایاب و ذهابش را از کجا می‌آورد؟ فقط خدا می‌داند!

کد خبر 845358 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!