Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرتضی صداقت از تهران توانست عنوان قهرمانی مسابقات کاپ آزاد کشوری را به خود اختصاص دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مسابقات کراس فیت کاپ آزاد کشوری پس از ۳ دوره رقابت نفس گیر که طی شش ماه گذشته برگزار شد شب گذشته در مرحله فینال پیگیری گردید که طی آن ٣٦ ورزشکار مطرح و شاخص این رشته از سراسر کشور به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این ماراتن نفس گیر که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد شرکت کنندگان در چهار مرحله از صبح تا ساعت ۲۲ شب به مصاف هم رفتند و نهایت مرتضی صداقت از البرز عنوان قهرمانی و کاپ نفر برتر را به خود اختصاص بدهد.

پوریا محمدی از تهران به مقام دوم رسید، علی طاهری از زنجان سوم شد و ایرج رضازاده نیز عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد. گفتنی است محمد حسین زاده از مازندارن نیز کاپ اخلاق را به خود اختصاص داد.

سهراب آزاد رئیس کمیته کراس فیت ایران ضمن تبریک به نفرات برتر این دوره از پیکار‌ها اظهار داشت: خوشبختانه مسابقات بسیار خوبی را شاهد بودیم که در فضایی بسیار دوستانه و صمیمی و در سطحی بسیار بالا برگزار گردید.

وی ادامه داد: برای برپایی این مسابقه، فدراسیون ورزشهاى همگانى، مدیر مجموعه ورزشى انقلاب، اعضاى هیت رئیسه، کمیته‌های مختلف مثل روابط عمومى، فنى، داوران، مسابقات، اجرایى، مسئولین کمیته‌های استانی و حامیان نهایت تلاش خود را انجام دادند که جا دارد از تک تک آنها تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر کراس مجموعه انقلاب میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد