Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در نشست کمیسیون مبارزه با کالا و ارز استان بوشهر اظهار داشت: شاهد تلاش‌های بسیار خوبی برای مقابله با انواع قاچاق در استان هستیم و این مهم به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی از برخورد قاطع با کالا و سوخت قاچاق و قاچاقچیان به عنوان یک اولویت مهم نام برد و افزود: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی توقیف خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق است چرا که باعث بروز خطرات فراوانی برای مردم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر خواستار اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای کاهش معضل قاچاق شد و اضافه کرد: باید برنامه‌ریزی شود که صاحبان شناورهای خوش نام در راستای ترویج معروف‌ها مورد تشویق و تجلیل قرار بگیرند.

وی حمایت از مرزنشینان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مصوبه ترخیص کالای همراه ملوان تحت عنوان ته‌لنجی مصوب شده و ترخیص ۱۰۰ قلم کالا برای رونق فعالیت اقتصادی مرزنشینان و ساحل نشینان به ویژه ملوانان لنج‌های سنتی مصوب شد.

گراوند با اشاره به دستورات وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص اجرایی شدن این مصوبه و بارگذاری سامانه آن خاطرنشان کرد: ترخیص کالاها و تجهیزات مجری طرح پرورش ماهی در قفس تسریع شود.

وی بر لزوم تحویل سوخت به شناورها بر اساس مقررات و انجام نظارت مناسب در این زمینه تاکید کرد و گفت: ساماندهی ثبت انبارها در سامانه تخصصی یک موضوع مهم است که باید انجام شود.

استاندار بوشهر خواستار اطلاع‌رسانی برای جلوگیری از خرید کالای قاچاق در استان به ویژه محصولات غیربهداشتی شد و افزود: کارگروه اقدام در راستای تسریع در ترخیص کالاها برای کمک به تولید و اقتصاد تشکیل می‌شود.

کد خبر 4647905

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت بوشهر استاندار بوشهر استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی و کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، طرح برخورد با خودروهای شوتی و کالای قاچاق را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مقام قضائی با اجرای این طرح در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق به توقیف  5 دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم صنعتی، برقی، پزشکی، خانگی، پوشاک، نوشیدنی، خودرو و موتورسیکلت دستگیری شدند.

سلیمانی تصریح کرد:  در این خصوص 9 نفر دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 هزار و 160 میلیارد ریال برآورده شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران