Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس حبیبی مداح اهل‌بیت (ع) که به دلیل جراحات دوران دفاع مقدس، از ۲۱ خرداماه در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است، همچنان در کما به سر می‌برد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی حبیبی، فرزند یونس حبیبی با اشاره به آخرین وضعیت این مداح اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: حدود ۵ روزی بود که وضعیت هوشیاری پدرم که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است، افزایش پیدا کرده بود، اما از امروز شنبه اول تیرماه مجدداً وضعیت تنفسی وی با مشکل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یونس حبیبی، به دلیل جراحات ناشی از دوران دفاع مقدس در بیمارستان بستری بود که از روز ۲۱ خردادماه به دلیل مشکلات تنفسی و کاهش سطح هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

حبیبی گفت: مردمک چشم این مداح از روز نخست بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه هیچ حرکتی نداشت، اما طی روز‌های گذشته سطح هوشیاری بالا رفته بود که امیدوار به بهبودی بودیم، اما به دلیل مشکل ایجاد شده برای بلع این مداح اهل بیت (ع) از امروز مجدداً با مشکل تنفسی مواجه شده است.

فرزند این مداح اهل‌بیت (ع) در پایان خاطرنشان کرد: از تمام مردم ایران و مشتاقان اهل‌بیت (ع) تقاضا داریم برای بهبود حال این مداح دعا کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یونس حبیبی جانباز دفاع مقدس مداح اهل بیت 8 سال دفاع مقدس 8 سال جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شهید حبیبی فر ماه مبارک رمضان امسال در عملیات تروریستی راسک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد