Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین غاربی مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل شد.

به گزاش ایسنا منطقه اردبیل، به پیشنهاد پیشنهاد مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استانداری، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در حکمی غلامحسین غاربی کلخوران را به عنوان مسئول روابط عمومی استانداری منصوب کرد .

استاندار اردبیل در بخشی از حکم خود آورده است: برنامه ریزی برای اطلاع رسانی پویا و کارآمد، برقراری ارتباط موثر با رسانه ها و پاسخ گویی به موقع و متقن به رسانه ها و فضای مجازی از جمله ضروریاتی است که انتظار دارد به نحو شایسته نسبت به تحقق آن اهتمام نمایید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین غاربی مدیرمسئول هفته نامه آرتا اردبیل می باشد و پیش از این هم مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بود .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال دانشگاه آزاد اسلامی روابط عمومی فضای مجازی اردبیل قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود

معاون فعلی هماهنگی استان‌ها در وزارت کشور، به استانداری لرستان خواهد رفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ابوطالب شفقت معاون هماهنگی استان‌های وزارت کشور، به‌زودی به‌عنوان استاندار لرستان انتخاب خواهد شد.

یوسف نوری استاندار مازندران می‌شودبه گزارش تسنیم، وی سابقه استانداری مازندران، بوشهر و خراسان شمالی در سال‌های گذشته را در کارنامه خود دارد.

هم‌چنین یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش نیز به‌زودی به استانداری مازندران خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • شفقت استاندار لرستان شد
  • «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان شد
  • مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد