Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@16:19:12 GMT

عرضه گوشی های تاشو هواوی در ماه سپتامبر

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۰۹۵۱

عرضه گوشی های تاشو هواوی در ماه سپتامبر

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، گزارش ها حاکی از این است که بعد از تاخیر انجام شده برای عرضه گوشی های هواوی در اوایل ماه جاری، تا سه ماه آینده سری جدید گوشی های تاشو هواوی با نام «Mate X Huawe» عرضه خواهد شد.

« Vincent Peng» معاون ارشد این شرکت، اعلام کرد که عرضه این گوشی‌ها ممکن است زودتر از ماه سپتامبر نیز صورت گیرد اما در مورد این ماه تضمین صد در صدی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Peng اعلام کرد که تاخیر به وجود آمده برای عرضه این گوشی‌ها به دلیل تلاش‌ها برای بالابردن کیفیت صفحه نمایش این گوشی های تاشو بوده است.

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های کره ای نیز مجبور به تاخیر در راه اندازی سری جدید تلفن همراه خود شد.

این شرکت نیز در ماه آوریل برای معرفی سری جدید گوشی های تاشو برنامه ریزی کرده بود که به دلیل مشکلاتی چون وجود حباب در زیر صفحه نمایش و نمایش شکسته به تاخیر افتاد.

پیش از این، سامسونگ شایعاتی مبنی بر عرضه Galaxy Fold در ماه ژوئیه را رد کرده بود.

افرادی که این گوشی ها را ثبت نام کرده بودند به دلیل تاخیر به وجود آمده از شرکت مخابرات آمریکا (AT&T) اعتبار تبلیغاتی 100 دلاری دریافت خواهند کرد. سامسونگ اعلام کرد که نسخه جدید آن منتشر نشده است.

انتهای پیام/

178 / 159 هواوی گوشی با قابلیت تاشوندگی سامسونگ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هواوی سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید آیفون در چین کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که با توسعه حضور گوشی‌های هوآوی در بازار چین فروش آیفون در این کشور در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد سقوط کرده است.

چین بزرگترین بازار گوشی جهان به شمار می‌رود و در حالی که سال گذشته حدود ۲۰ درصد بازار این کشور دست شرکت اپل بود اما طی سال جاری این رقم به حدود ۱۵ رسیده است.

در حالی فروش گوشی‌های آیفون در چین سقوط کرده که فروش گوشی‌های هواوی ۷۰ درصد جهش کرده و این شرکت چینی حالا سهمی برابر اپل آمریکایی از بازار گوشی چین دارد.

طی ماه‌های گذشته شرکت ویووی چین توانست با پشت سر گذاشتن اپل به بزرگترین فروشنده گوشی در بازار چین تبدیل شود. هم اکنون برند آنر دومین برند پرفروش گوشی در چین به شمار می‌رود و پس از آن شرکت اپل و هواوی قرار دارند.

سقوط ۱۹ درصدی فروش گوشی‌های اپل در بازار چین موجب شده تا این شرکت بدترین عملکرد خود در بازار چین در ۴ سال گذشته را به ثبت برساند.

کد خبر 6087324 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟