Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر مالزی با بیان اینکه این آمریکاست که اقدامات تحریک آمیز در خلیج فارس انجام می‌دهد تاکید کرد، ترامپ یک دوره دیگر انتخاب شود کل دنیا آسیب می‌بیند.

به گزارش فارس، نخست وزیر مالزی شنبه بعد از ظهر به وقت تهران درباره حوادث اخیر پیش آمده در خلیج فارس اظهار داشت، این آمریکاست که در حال تحریک کردن ایران است و خطر فزاینده محاسبات غلط می‌تواند منجر به «جنگ جهانی» شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«ماهاتیر محمد» در گفتگو با شبکه خبری «سی‌ان بی‌سی» در «بانکوک» و در پاسخ به این سئوال که چه کشوری مسبب اتفاقات اخیر است، گفت: «فکر می‌کنم تا آنجا که در جریان هستم این آمریکا است که همه اقدام‌های تحریک کننده را انجام می‌دهد.»

وی در ادامه افزود: «آن‌ها نخست از معاهده هسته‌ای خارج شدند و اکنون کشتی‌های جنگی به خلیج فارس اعزام می‌کنند و کار‌هایی انجام می‌دهند که ایران را تحریک می‌کند.»

بر اساس این گزارش، تنش بین آمریکا و ایران روز پنج شنبه با سرنگون شدن یک پهپاد تجسسی متجاوز ارتش آمریکا (گلوبال هاوک) در حریم هوایی ایران و از سوی نیروی هوای فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شدت گرفت.

نخست وزیر مالزی در ادامه این گفتگو هشدار داد: «اگر آن‌ها وارد جنگ شوند، ایران تنها علیه آمریکا نخواهد بود، بلکه جنگ جهانی رخ می‌دهد.»

وی در توضیح افزود، البته کشور‌های دیگر نمی‌خواهند شاهد استفاده سلاح‌های هسته‌ای باشند و باید با وارد شدن در این غائله به آن خاتمه دهند.

رهبر ۹۳ ساله مالزی با هشدار درباره بالا رفتن احتمالی قیمت انرژی در صورت جنگ در خلیج فارس گفت: «این بدین خاطر است که ما ایران را یکی از تامین کنندگان بزرگ می‌دانیم.»

ماهاتیر گفت: «در واقع این تحریم علیه مالزی نیز هست، زیرا نمی‌توانیم با یک شریک تجاری خوب که ایران برای ما فراهم می‌کند، داد و ستد کنیم.»

او با مخالفت با تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران گفت: «این نوع بازی اعمال تحریم‌ها و مجبور کردن کشور‌های دیگر با موافقت کردن با تصمیم یک قدرت بزرگ کاملا غیردموکراتیک است ... این قلدری است.»

ماهاتیر در خاتمه این گفتگو «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را «کاملا غیرقابل پیش بینی» خواند و گفت: «او شخصی است که با انتخاب شدن در یک دوره دیگر می‌تواند آسیب زیادی به کل دنیا بزند.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک مالزی ماهاتیر محمد پنتاگون موساد گلوبال هاوک آب های سرزمینی طرح ترافیک ۹۸ الاهلی عربستان بابک زنجانی سردار حاجی زاده مارک اسپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از راهنماتو، با این حال، این آنتی اکسیدان قدرتمند ممکن است موجب ایجاد تحریک بر روی برخی از پوست ها شده و به قرمزی، خارش، سوزش و حتی خشکی پوست منجر شود. خبر خوش اینکه اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پوست حساسی دارید، می توانید با رعایت برخی نکات از فواید این ویتامین برای پوست خود بهره مند شوید. در ادامه قصد داریم به نحوه استفاده از ویتامین C برای پوست های حساس بپردازیم.

یک متخصص پوست می گوید: « میزان غلظت ویتامین C برای پوست های حساس بسیار مهم است. ویتامین C خالص که با نام اسید آسکوربیک شناخته می شود، یکی از موثرترین ترکیبات پوستی است که ممکن است برای افرادی که پوست حساسی دارند، تحریک کننده باشد. اگر پوست حساسی دارید، باید به دنبال محصولات پوستی با غلظت کمتر (حدود ۵ تا ۱۰ درصد) باشید و به تدریج آنها را وارد برنامه مراقبت از پوست خود کنید.

شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟

از دیگر اشکال ویتامین C که معمولاً در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شوند، می توان به مشتقات این ویتامین اشاره کرد که مانند ویتامین C خالص تحریک کننده نیستند. سدیم آسکوربیل فسفات، آسکوربیل پالمیتات و تتراهگزیل دسیل آسکوربات از جمله مشتقات پایدار ویتامین C هستند که نسبت به ویتامین C خالص دارای اثر تحریک کنندگی کمتری بوده و برای پوست های حساس مناسب تر هستند.»

چگونه ویتامین C را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنیم؟
اگر برای اولین بار است که از ویتامین C در روتین پوستی خود استفاده می کنید، لازم است رویکرد محتاطانه ای را در پیش بگیرید، خصوصا اگر پوست حساسی دارید. پیش از استفاده از ویتامین C بر روی تمام قسمت های پوست، لازم است که آزمایش پچ را انجام دهید.

این کار را حدود ۴۸ ساعت پیش از استفاده از محصول پوستی جدید خود بر روی قسمتی از پوستتان انجام دهید تا واکنش آن را در برابر محصول پوستی جدیدتان مشاهده کنید. آزمایش پچ معمولاً برای بررسی اینکه آیا یک ماده خاص باعث التهاب پوستی آلرژیک می شود، انجام می شود. اگر پوست حساسی دارید، باید برای جلوگیری از بروز تحریکات پوست، ویتامین C را به تدریج به آن معرفی کنید.

راهکارهای خانگی که سیاهی دور چشم را درمان می‌کند

استفاده از سرم ها یا کرم های حاوی ویتامین C با غلظت کمتر، ترجیحا به صورت یک روز در میان یا چند روز در هفته موجب می شود تا پوست شما به تدریج با محصول پوستی جدید سازگار شود. در صورتی که احتمال می دهید پوست شما در اثر استفاده از سرم ویتامین C دچار تحریک می شود، توصیه می کنیم بلافاصله پس از استفاده از سرم، از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

استفاده از مرطوب کننده به باقی ماندن مواد مفید موجود در آن بر روی پوست کمک کرده و باید آخرین گام در روتین مراقبت از پوست شما باشد. به غیر از صبح ها که باید روتین پوستی خود را با یک ضدآفتاب مناسب پایان دهید. بنابراین با رعایت نکاتی که ذکر شد، اگر پوست حساسی دارید، باز هم می توانید از محصولات حاوی ویتامین C استفاده کنید و از فواید این ویتامین جادویی بهره مند شوید.

کد خبر 845090 برچسب‌ها ویتامین‌ خبر مهم پوست

دیگر خبرها

  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره اقدامات تحریک آمیز اسرائیل
  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • شعارهای تحریک‌آمیز رئالی‌ها در منچستر!‏
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • محمد سُرور صراف لبنانی کیست و چرا موساد او را کشت؟!
  • نشاندن بایدن پشت میز روزولت برای سخنرانی، تهران را تحریک می‌کند
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند