Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@02:52:10 GMT

اربعین امسال ۹۸ ویزا می خواهد؟

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۱۰۷۷

اربعین امسال ۹۸ ویزا می خواهد؟

خبرگزاری ایسنا: سردار «نورعلی یاری» در نشست قرارگاه اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی به عنوان یک نماد غرور ملی و استانی یکی از مأموریت‌های سنگین نیروی انتظامی است که می‌طلبد همه دستگاه‌ها برای مدیریت آن در کنار ناجا که نوک پیکان است تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم و زائران اربعین حسینی اولویت و خط قرمز پلیس است و برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت لایه به لایه جمعیت و هوشمندسازی پایانه برکت اشاره کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده توسط مسئولان استانی و هماهنگی با نیروی انتظامی امیدواریم بتوانیم بحث ورود و خروج خودروهای ناوگان عمومی را به پایانه برکت با هوشمند سازی پایانه برکت، مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال علاوه بر تردد خودروهای ناوگان عمومی، شاهد تردد خودروهای شخصی در پایانه مرزی مهران باشیم که این موضوع نیازمند یک مدیریت صحیح در خصوص اسکان و پارک خودروها خواهد بود وباید تا قبل از اربعین حسینی مشکلات و نواقصات موجود برطرف شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: با توجه به رایگان بودن ویزا مابین دو کشور ایران و عراق، قطعاً امسال شاهد حضور باشکوه و غرورآفرین زائران اربعین حسینی خواهیم بود و این موضوع وظیفه نیروی انتظامی، مسئولان و نهادهای خدمات رسان را سنگین‌تر خواهد کرد.

یاری با بیان اینکه رایگان بودن ویزا به معنای نگرفتن آن نیست از زائران خواست با توجه به نبود کنسولگری در استان ایلام، قبل از سفر به مرز، حتماً روادید معتبر خود را از مبدأ حرکت دریافت کنند.

وی گفت: امسال نیز با تمهیدات اندیشیده شده در زمینه‌های تأمین نظم و امنیت توسط نیروی انتظامی و همچنین تسریع در بهسازی زیرساخت‌های استان با نگاه ویژه استاندار و مسئولان، شاهد حضور و تردد میلیون‌ها عاشق و دلباخته اهل بیت (ص) از پایانه مرزی مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات خواهیم بود.

اخبار داغ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: اربعین ویزای اربعین اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت:این تعداد رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

علیرضا خدابنده با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکت‌های توزیع افزود: امسال وصول مطالبات از مشترکین برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در سالی که به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق، نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی در حوزه بهره‌برداری است.

خدابنده افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت کار این شرکت در سال جاری رفع ناترازی برق با جلب مشارکت حداکثری مردم است.

وی افزود: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از سوی دیگر تولید موجب اشتغالزایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود؛ لذا باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برق‌شان و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

خدابنده افزود: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده هایشان برگزار کنیم.

وی در خصوص یکی از مهمترین طرح های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدفگذاری شده است.

شرکت توزیع برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۴۳ هزار مشترک در شهرستان‌های استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز دارد.

دیگر خبرها

  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد
  • امسال بیش از ۴ هزار گلستانی به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • گله از صدا و سیما در پوشش ندادن طرح نور
  • تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر
  • واگذاری ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی