Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مسیر جایگزین خط ۲۷۳ (شهرک ژاندارمری - پایانه کاوه) در برگشت از بزرگراه جلال آل احمد به سمت شرق، بزرگراه شهید چمران به سمت جنوب، دوربرگردان باقرخان، بزرگراه شهید چمران به سمت شمال، بزرگراه جلال آل احمد به سمت شرق، دوربرگردان خیابان کارگر شمالی، بزرگراه جلال آل احمد به سمت غرب، پل گیشا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این اطلاعیه همچنین مسیر جایگزین خط ۲۸۷ (میدان صنعت - میدان انقلاب اسلامی) در مسیر رفت، با توجه به مسدود بودن دوربرگردان زیر پل گیشا به سمت غرب، از مسیر جایگزین خیابان ستارخان – بزرگراه شیخ فضل الله نوری انجام می شود.

تهرام/‏۳۰۳۶/‏/‏۶۱۳۹

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۰۶:۰۶ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه رستگاری مقدم نرسیده به بزرگراه امام علی اعلام می‌شودکه ایستگاه شماره ۷۹ به محل حادثه اعزام می‌شود که ۳ دقیقه همکاران می‌رسند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو پرشیا با یک سرنشین به عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده و سرنشین در خودرو محبوس شده، آتش نشانان بخشی از خودرو برش و راننده را خارج کردند که متأسفانه با تأیید اورژانس به دلیل آسیب‌های زیاد جان خودش را از دست داده بود و این عملیات ۰۶:۴۳ دقیقه به پایان رسید.

ملکی گفت: تقاضا دارم که رانندگانی که شب رانندگی می‌کنند و تا دیگر صبح خسته می‌شوند ریسک نکنند و چند دقیقه استراحت و بعد به مسیر ادامه دهند.

کد خبر 6064138

دیگر خبرها

  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • زباله‌گردی و کودکان کار امسال ساماندهی می‌شوند
  • خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در شب قدر
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • افتتاح پل تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری تا خردادماه
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت
  • نصب عرشه پل دوربرگردان در بزرگراه باقری محدوده جانبازان