Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی عباسی افزود: با توجه به اینکه بیش از یک ماه است که شهرستان گناوه با افت شدید و نوسانات مکرر آب و گا‌هی بی آبی محض مواجه شده لذا علیرغم رایزنی‌ها و تاکیدات فرماندار در بهبود وضعیت آب شرب مردم، تاکنون هیچ‌گونه تغییر محسوسی حاصل نشده  است

وی تصریح کرد: کماکان مردم شهرستان گناوه حسین‌وار در زمانی که یزیدی در کار نیست با بی آبی بسر می‌برند شایسته است آب شرب مردم به هر شکل ممکن تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهرستان گناوه با بیان اینکه هیچ توجیهی نمی‌تواند آب شرب را از مردم بگیرد ادامه داد: کم کاری، سهل انگاری و عدم پیش بینی را به میزان مصرف مردم مرتبط نسازید.

عباسی از مسئولان آبفای شهری و روستایی خواست راه‌های کارشناسی کوتاه مدت در امر تامین آب مردم در نظر گرفته شود تا این معضل به بحران بدل نشود.

انتهای پیام/م

بحران آب شهرستان گناوه حل شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • کدام موادغذایی حاوی سطح خطرناک‌تری از مواد شیمیایی ماندگار هستند؟ چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است