Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب آهن با ابراز رضایت از کلاس پرولایسنس مربیگری که در ایران برگزار می‌شود، گفت: اینجا همکارانمان را می‌بینیم و ضمن استفاده از کلاس، از حضور هم لذت می‌بریم.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در حاشیه برگزاری کلاس‌های مربیگری در فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال و دوستان کمیته آموزش تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی دیر بود چرا که انتظار داشتیم یک سال قبل مدرک پرولایسنس ما تکمیل شود اما با درگذشت مدرس ما در این کلاس، استادمان عوض شد.

وی ادامه داد: کلاس انضباط خوبی دارد. همه تابع آقای محصص هستیم. هفت صبح وارد زمین می‌شویم و در ساعات میانی ظهر به کلاس‌های تئوری می‌پردازیم. جدا از حضور در کلاس‌های مربیگری، با مربیان لیگ برتر و لیگ یکی تبادل دانش می‌کنیم. امیداوریم فوتبالمان از این شرایط بغرنج خارج شود.

سرمربی ذوب آهن درباره دیدار با سایر دوستان و همکارانش در این کلاس گفت: علی دایی، محمود فکری و سایر مربیان را می‌بینیم. با همدیگر شوخی می‌کنیم و باخت‌ها و بردها را به رخ هم می‌کشیم اما طبیعی است که از حضور در کلاس و دیدن دوستان خودمان لذت می‌بریم.

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عليرضا منصوريان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)

به گزارش ورزش سه، وحید شمسایی و دستیاران همیشگی‌اش که از آغاز دوران مربیگری او کنارش بوده‌اند، برای موفقیت اسطوره فوتسال ایران در عرصه مربیگری وظایف جداگانه ای را بر عهده گرفته‌اند. افرادی که پس از ناکامی تیم ملی در دوره گذشته جام ملت‌ها، سوژه ای برای انتقاد از وحید شمسایی بودند. اما سرمربی تیم ملی برای دفاع از آن‌ها برابر رسانه‌ها و کارشناس‌ها سینه سپر کرد و با یاران دیرینه‌اش در مسیر مربیگری ادامه داد. کسانی که وحید شمسایی را از دوران باشگاهی تا ملی همراهی کرده‌اند و برای جامعه فوتسال نام آشنا به شمار می‌روند و سابقه بازی با پیراهن تیم ملی را در کارنامه دارند.

شهاب سفال منش

شهاب سفال منش، در خانواده‌ای فوتبالی بزرگ شده و پدر او مصطفی سفال منش از دروازه‌بان‌های سال‌های دور فوتبال ایران است که سابقه همکاری با مجید جلالی در باشگاه تراکتور سازی را دارد. او به‌رغم اینکه بازیکن بزرگی نبوده، اما دارای مدرک دکتراست و مدرس بین‌المللی فوتسال محسوب می‌شود. از سفال منش به عنوان مغز متفکر وحید شمسایی یاد می‌کنند و در تیم‌های دبیری تبریز، تأسیسات دریایی تهران و هم اکنون در تیم ملی، کنار شمسایی مشغول به فعالیت بوده است. سفال‌منش در برهه‌ای، هدایت تیم ملی فوتسال لبنان را بر عهده داشت. اما هرگز به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم‌های مطرحی حضور نداشته است.

سیامک داداشی

بازیکن سابق تیم ملی که در پست فلنگ به میدان می‌رفت و از ملی‌پوشانی بود که انصاری فرد ( سرمربی وقت تیم ملی ) به سبک بازی او علاقه زیادی داشت. داداشی تمامی دوران مربیگری اش را به عنوان دستیار در کنار وحید شمسایی سپری کرده است و با توجه به کارنامه درخشانی که در حرفه بازیگری‌اش بر جای گذاشته، با تجربیاتش به شمسایی کمک می‌کند. داداشی بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ پیراهن تیم ملی فوتسال ایران را بر تن داشت و چهار قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را با مربیگری انصاری فرد تجربه کرده است.

اصغر قهرمانی

سنگربان سابق تیم ملی که نسبت به سایر دستیاران شمسایی، شناخته شده‌تر است. قهرمانی، دوازده سال بین سال‌های 79 تا 91 درون دروازه‌ تیم‌های لیگ برتری ایستاد و افتخارات پرشماری را در عرصه بازیگری‌اش بدست آورده است. او با تیم ملی فوتسال، در جام‌ ملت‌های ۱۹۹۹ مالزی،  ۲۰۰۰ تایلند ، ۲۰۰۷ ژاپن  و ۲۰۰۸تایلند،  به عنوان قهرمانی دست یافت و یکی سنگربانان تیم ملی در جام‌های جهانی، ۲۰۰۰ گواتمالا و  ۲۰۰۸ برزیل بوده است. اصغر قهرمانی در سال ۲۰۱۰ به عنوان مربی دروازه‌بان‌‌ها در کنار حسین شمس حضور داشت و همان سال با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، به اولین افتخار مربیگری‌اش رسید.

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از فردا برای ایران آغاز می شود و باید دید وحید شمسایی و دستیارانش چه تدابیری برای موفقیت و کسب قهرمانی در این تورنمنت دارند.0

دیگر خبرها

  • حزب الله : از رویارویی با اسرائیل و حمایت غزه عقب نمی‌کشیم
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • شمس آذر بازنده سرافراز
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت
  • کنایه متس هوملس به حذف تیم‌های لیگ برتری: خوب درو کردیم، دوستان کشاورز من!
  • فال حافظ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • بارسلونا باخت و ۲ جام را از دست داد/اتلتیکو راهی جام باشگاه ها شد