Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آغاز شد و اعضای صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور برای استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌توانند براساس قرارداد منعقد شده با شرکت "بیمه سرمد" از امروز اول تیر ماه تا 12 تیر ماه جاری با مراجعه به وب سایت صندوق به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

honarcredit.ir ثبت‌نام و از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره‌مند شوند.

اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه کل، مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌شوند و مابقی هزینه بر عهده صندوق است.

خدمات بیمه تکمیلی همانند سال گذشته در قالب 3 طرح "امید، آرامش و رفاه" با پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت ارائه می‌شود؛ بر این اساس متقاضیان می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت‌نام کنند.

جدول سقف تعهدات 3 طرح امید، آرامش و رفاه به این شرح است:

تمامی خدمات به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه "بیمانو" به اعضاء ارائه می‌شود؛ بر اساس مقررات، ارائه هرگونه خدمات منوط به عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر است.

تسنیم

انتهای پیام/

20 / 20 بیمه درمان تکمیلی نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث اهالی فرهنگ، هنر و رسانه تعهدات 3 طرح امید، آرامش و رفاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بیمه درمان تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس گروه خدمات پاراکلینیکی، توانبخشی و پیراپزشکان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت ایران وظیفه پوشش بیمه افراد کم توان را متناسب با اختلال عملکردی آنها بر عهده دارد.
سید سعید انوری افزود: افراد کم توان بر اثر بیماری هایی، چون سکته مغزی، اتیسم و اس ام‌ای از پوشش بیمه خدمات توانبخشی برخوردار می‌شوند بدین صورت که از طریق سازمان بهزیستی به بیمه سلامت معرفی شوند.
او ادامه داد: بر این اساس، این افراد در گفتار درمانی، فیزیو تراپی، کاردرمانی از ۵۹ کد خدمتی ستاره دار که سایر افراد برخوردار نیستند استفاده می‌کنند و از بسته خدمات وزارت بهداشت در این صندوق بهره‌مند شود در این صورت ۷۰ درصد هزینه مراکز با هر نوع مالکیتی رابیمه پرداخت می‌کند و اگر از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج بهره‌مند شوند در مراکز دولتی کاملا رایگان و در مراکز غیر دولتی تا ۸۰ درصد تعرفه خدمات توانبخشی را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج