Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@03:53:11 GMT

مرکز ماده ۱۶ در شیروان راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۱۷۴۴

مرکز ماده ۱۶ در شیروان راه اندازی می شود

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: هفته آینده مرکز ماده ۱۶ در شیروان راه اندازی خواهد شد که اولویت کوتاه مدت ما برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و راهبرد بلند مدت و مستمر اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان؛ احمد ریواده ظهر امروز شنبه یکم تیرماه در جلسه شورای اداری شیروان با بیان اینکه اولویت اول آسیب های اجتماعی مبارزه با مواد مخدر است، گفت: سال گذشته 15 میلیارد ریال اعتبار برای طرح توانمندسازی دانش آموزی و دوره های پشگیری در این راستا برای استان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: 65 درصد جرایم کیفری جمعیت مربوط به اعتیاد، 25 درصد طلاق ها و 23 درصد خشونت ها ناشی از اعتیاد است که نیازمند خرد جمعی و تعامل دستگاه ها برای کاهش این آسیب ها هستیم.

 

فرماندار شیروان هم با اشاره به سفر هیات دولت به این استان اظهار داشت:  باید آماده میزبانی به بهترین نحو باشیم چرا که بخش عمده موفقیت های امروز ما حاصل سفر مقام معظم رهبری است که با توجه به سفر هیات دولت باید درخواست های خوبی صورت گیرد تا مصوبات خوبی انجام شود.

 

امین رضا مرآتی با بیان اینکه برنامه اقتصادی شهرستان از روند رو به جلو و خوبی برخوردار است، گفت: سال گذشته 520 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان جذب شد که هم اکنون طرح های مجتمع دامپروری قلعه چه، مجتمع توریستی بیگان و احداث گلخانه ها روند خوبی داشته است و همکاری ادارات در روند مجوزها خوب بوده است.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه کرامت اوقات فراغت شیراز خبرگزاری شبستان مجلس استان بوشهر بیرجند اردبیل نماز جمعه مرکز ماده ۱۶ شیروان شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد